בסימן כיפור: בר רפאלי מבקשת סליחה ומתפללת בכותל המערבי

1

דקה לפני החתונה הגיעה אמש (שלישי) הטופ מודל והדוגמנית בר רפאלי לכותל המערבי בירושלים לבקש סליחה, ועוד כמה משאלות – לפני החתונה, עוקביה באינסטגרם לא נשארו אדישים והגיבו לתמונה: "אם כבר – אלוהים מבקש משאלה ממך בר", הגיב אחד הגולשים.

אז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק, בדיוק עוד 8 ימים עד שצפויים הזוג בר רפאלי & עדי עזרא להתחתן.

אבל דקותיים לפני החתונה המדוברת, מגיעה רפאלי לכותל המערבי להתפלל וכנראה בסימן יום כיפור, לבקש גם סליחה. עוקביה באינסטגרם לא נשארו אדישים למראה התמונה, והגיבו: "OMG, יש לה אלוהים?" נכתב באחת התגובות, "את פאקינג בר רפאלי, מה כבר יש לך לבקש מאלוהים?" שאלה גולשת נוספת. "לא יודע מה איתכם, אני הולך לחפש את האבן שהיא התפללה בה, ולוקח אותה הבייתה", סיכם אחד הגולשים.

ולמי שדואג הרשת כבר הספיקה לייצר לא מעט ממים מהתמונה של רפאלי בחרנו את השניים המנצחים!
בר1

בר2

היוצרים: Lilach Volach, Ishay Jacobson

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן