רגע לפני הלידה: שני אלון מסכמת את השנה שלה

אחרי שהתמודדה בגבורה רבה בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" יחד עם בן זוגה למירוץ שי וזכתה במקום הראשון, ואחרי שהחליפה את צמד הבנות רומי וקורל בתכנית "החופשה המושלמת" ובילתה כמעט בכל יעד אפשרי שקיים בעולם, שני אלון עוצרת ומסכמת תקופה והיא כמובן לא שוכחת להגיד תודה לאלוהים, על הבייבי הקטן שצפוי להיוולד לה ולבעלה רונן בקרוב.

אפשר להתחיל להכין את המתנות, כי בקרוב צפויה שני אלון ללדת, אבל דקה לפני זה היא עוצרת הכל, ומסכמת את השנה שלה.

את הפוסט הבא פירסמה היום (שלישי) אלון בעמוד הפייסבוק שלה: "השנה הזו עבורי הייתה שנה מיוחדת במינה! שנה בה יצאתי למסע ענק, בו חוותי את כל הרגשות האפשריים. הייתה זו שנה מלאה ועמוסה ובעיקר שנה בה למדתי הכי הרבה על עצמי, ועל הסובבים אותי. אך השנה הזו שונה מכל שנה בחיי!
השנה הזו הביאה איתה את הדבר היקר לי בעולם, שגדל בתוכי וגורם לי להבין את פלא הבריאה – הבייבי שלי! אני מתרגשת לקראת השנה החדשה בה בעזרת ה׳ אני אהפוך לאמא ורוצה לומר תודה ענקית לבורא עולם על המתנה הטובה ביותר והחשובה ביותר בחיי, מאחלת שנה טובה לכל עם ישראל ובעיקר לכל האימהות שבטוח מרגישות בדיוק כמוני, תודה על כל האהבה , שנה טובה, אוהבת".

בחודש יוני האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי שני אלון, זוכת "המירוץ למיליון" הופכת להיות רשמית אמא לעתיד, היא ובעלה רונן מצפים לילד ראשון משותף, אחרי שזכתה במקום הראשון ביחד עם בן זוגה לתכנית שי בתכנית הריאלטי "המירוץ למיליון", שני גורפת לעצמה לא רק מיליון שקלים (בעצם, חצי מיליון) אלא גם תינוק חדש. היא ובעלה רונן מצפים לילד משותף ראשון לאחר שהזוג נישא לפני כשנתיים. בימים אלו שני אלון מנחה את התכנית "החופשה המושלמת", כזכור לכם נבחרה שני להנחות את התכנית "החופשה המושלמת", ובמסגרת התכנית היא מארחת מדי שבוע זוג אחד מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון".

שיהיה במזל טוב לשני!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן