שנהיה לראש ולא לזנב: הסלבס מברכים לכבוד החג

אתמול פירסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון את שולחנות החג של הסלבס בערב ראש השנה, והיום נותר לנו לפרסם לכולכם את האיחולים שלהם לשנה החדשה – שנהיה לראש ולא לזנב.

11326505_1496674740652712_1033234207_n

הראל סקעת: "אני מסתכל על השנה האחרונה בסיפוק ותודה.. תודה על כל מה שאלוהים נותן,תודה על מה שיש ועל מה שאין,על מה שעוד לא קרה ועל זה שאני יודע שיקרה,ובעיקר עליכם. על האהבה שאני מקבל מכם כל יום כאילו היה חג.. תודה לכל מי שנמצא פה, מלווה אותי בדרך,ברגעים היפים ובאלה שפחות..שתהיה לנו שנה מלאה באור. מכל הבחינות..אוהב אתכם וכבר מחכה לפגוש את כל הדברים הטובים שהולכים להציף אותנו בשנה החדשה.יאלללה לאכול! אוהב אתכם. הראל".

1

חן אמסלם: "חג שמח ממני ומאמא".

1

עוז זהבי: "חומוס שאמא הכינה. אמא אבא סבתא. חג. החיים."

1

שיר אלמליח: "שתהיה לכולם שנה טובה!!! מלאה באושר , אהבה, פרנסה ובריאות!!! שנה של הגשמה עצמית אוהבת את כולכם ומתגעגעת המון".

1

קרן פלס ונועם טור: "שנה טובה ממשפחת הדבש הקטנה שלנו. השנה האחרונה הייתה מורכבת. איבדנו את מנחם אבא של נועם, שהיה דבוראי ארצישראלי מסור ואדם רגיש בעל סגולות ריפוי, ובמקביל נכנסנו אנחנו לכוורת במקומו. מאחלים לכל בית ישראל בריאות שקט וכבוד הדדי. למרות שדבש הוא סוג של נס… אין דבר מתוק יותר".

1

יון תומרקין וכל כוכבי "גולסטאר": "שנה טוב ומתוקה".

1

טל מוסרי: "שנה של התחדשות, צחוק ואהבה".

tom

טום באום: "שנה טובה לכולם".

1

עדן בן זקן: "שיהיה פה חג שמח".

1

מיכל ינאי: " טובה מכולנו, כשהשנה בשער – זה הזמן, כשהשנה מתקרבת – זה סימן, כשהשנה בפתח – זה השלב להתכונן לכאן ועכשיו. שתהא זאת שנה מוצלחת עם הרבה צחוק והרבה נחת. שמעשינו הטובים יהיו רבים ,כמו גרגירי הרימונים. שתהיה הרבה הצלחה פרנסה בריאות ואהבה ,שבביתנו ישרו רק הטוב והברכה. או בקיצור… שהיה לכולנו שנה נהדרת".

ללא שם

מייקל לואיס: "שתהיה לנו שנה טובה, מלאה במקומות מקיסמים וגילויים חדשים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן