צפו: רוסלנה רודינה חוגגת יום הולדת, אייל גולן והחברות מפתיעים

2

בת מזל בתולה היקרה, הדוגמנית המוכרת רוסלנה רודינה, חגגה יום הולדת אמש (חמישי) אז החברה הכי טובה שלה החליטה לפנק אותה ביום מיוחד שהיא לא תשכח אותו בקרוב, ואתם יכולים להיות רגועים: גם אייל גולן לא שכח את התאריך המדובר, תגידו מזל טוב לאמא של יאן הקטן.

לא כל יום חוגגים יום הולדת, ולא כל יום חוגגים יום הולדת 25, אמש (חמישי) חגגה רודינה יום הולדת של פעם בחיים. בעמוד האינסטגרם של אייל גולן, העלה גולן תמונה של רודינה לצד הפוסט הבא: "חיים שלי. מה אני יכול לאחל לאשה שאני כל כך אוהב? את אשה מדהימה אמא מדהימה חברה לחיים ואין ספק שאת החצי השני שלי. אנחנו עוברים ירידות ועליות בקשר אבל האהבה רק גוברת. אני מאמין שעם הזמן גם הירידות יהיו פחות תלולות ונדע רק עליות ושנדע לאזן את הקשר הזה. אני שמח בשבילך שאת בתקופה של הגשמה עצמית ועושה את מה שאת אוהבת . אני איתך ותמיד הגב שלך ומאחורייך. כי מאחוריי כל אשה מצליחה עומד גבר עוד יותר מצליח ️️️. אוהב אותך קופה יפה שלי !!!! מזל טוב אושר שמחה ונחת מיאן הקטן".

חוגגת עם כל החברים, רודינה.
חוגגת עם כל החברים, רודינה.

רודינה שזכתה לברכה הציבורית מאייל גולן, קיבלה גם מתנה מפנקת מיוחד מחברתה ספיר לוגסי, היום (שישי) הגיעו הבנות ל"מתחם G" בראשון לציון ונהנו מספא מפנק במיוחד, "אחותי היקרה שלא מפסיקה להפתיע אותי לקחה אותי לספא מפנק אוהבת אותך תודה על הכל", כתבה רודינה.

נעים לכן?
נעים לכן?
אפשר להצטרף?
אפשר להצטרף?

אבל איחולים מבן הזוג זה לא מספיק, גם לוגסי לא שכחה לברך את חברתה לעיני הציבור: "אחותי שלי החצי שלי שאני הכי אוהבת בעולםם מזל טוב עד 120 את כל האושר והטוב שקיים בעולם שמחה שאת חלק מחיי מאחלת לך מה שאני מאחלת לעצמי וכפול, את שאר האיחולים וכל מה שיש לי לומר אשאיר לנו, אוהבת אותך אהובתי".

5

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן