אייל גולן תובע את אחינועם ניני בחצי מיליון שקלים: "הטלת רפש וזוהמה בי"

132562928293067626a_b

מפגש בין הזמרת אחינועם ניני לבין תושבי נתיב העשרה על רקע העובדה שהתנגדו להופעה שלה, התפתח לוויכוח סוער ולוהט במיוחד, במהלכו חשפה ניני את דעתה על הממשלה, ועל הזמר אייל גולן: "לא נראה לכם מוזר שהוא עשה דברים איומים ערכית – והוא עדיין מוחלים לו? אדם כמוני, שמאמין בשלום לשתי המדינות, אף אחד לא רוצה לשמוע", טוענת ניני. גולן מצידו לא נשאר אדיש לדברים שנאמרו, ושיגר דרך עורך דינו מכתב התראה עם דרישת תשלום בסך 500,000 ש"ח גם לאתר Ynet שפירסם את הידיעה וגם לזמרת ניני, בלאגן בביצה.

לפני יומיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שבמהלך וויכוח בין אחינועם ניני לנציגי תושבי מושב נתיב העשרה, שהתנגדו להופעתה במקום במסגרת מופע למען השלום, תקפה ניני את הגישה הסלחנית לה זכה לדעתה הזמר אייל גולן מהציבור "לא נראה לכם מוזר שאייל גולן שעשה דברים הכי איומים ערכית  בעולם, מבחינת לשכב עם קטינות, מסרסר ועדיין מוחלים לו? אדם כמוני, שמאמין בשלום לשתי המדינות, אף אחד לא רוצה לשמוע".

היום (חמישי), בדיוק יומיים לאחר שנאמרו הדברים ופורסמו באמצעי התקשורת והרשתות החברתיות, מגיב אייל גולן באמצעות עורך שינו שי אליאב, וטוען כי: "אחינועם ניני אחראית להטפלת רפש וזוהמה בו, ועל מנת לפצות הוא אומד את נזקיו לצורכי פשרה בלבד בסך של 500,000 ש"ח".

1518774-5
צילום: יח"צ.

המכתב ששוגר לניני לא נגמר רק בדרישת הפיצוי הכספי, הוא טוען גם כי ניני לא בדקה כלל את דבריה ומעולם לא ביקשה שגובה מגולן עליהם, עוד דורש גולן כי ניני תתנצל ותחזור מדבריה, בפני כל התקשורת.

עוד נכתב במכתב כי: "המפרסם לשון הרע, בכוונה לפגוע, לשני בני-אדם או יותר זולת הנפגע, דינו – מאסר שנה אחת, עבירה בשל לשון הרע לפי חוק זה תהא בין העבירות שבהן רשאי הנפגע להאשים על ידי הגשת קובלנה לבית המשפט."

1525669_867891979887861_330900676171011217_n
תתנצלי או תשלמי, לא נעים. אחינועם ניני מותקפת על ידי אייל גולן.

עוד נחשף היום כי הזמר אייל גולן דרש מאתר החדשות "Ynet" לשלם לו פיצויי עתק בגין כתבה שבה צוטטה ביקורת חריפה שמתחה עליו הזמרת אחינועם ניני. עוד דרש גולן מהאתר למחוק במהירות האפשרית את הפרסום מהאתר ולפרסם הודעת התנצלות מפורטת על הפגיעה שלטענתו ולכאורה, נגרמה לו. במכתב ששלח מטעמו עו"ד שי אליאס ביום שלישי האחרון נטען כי הנזקים שנגרמו לזמר בשל פרסום הידיעה נאמדים בכחצי מיליון שקל. אם לא תיענה בקשתו, איים על אתר החדשות המוכר, שתוגש נגד אנשיו תביעת דיבה. ואכן, לאחר הכתבה נמחקו במידית האמירות הקשות שנאמרו שם, "יוטעם כי מרשי, בשלב זה, אומד את נזקיו לצורכי פשרה בלבד בסך של 500,000 ש"ח", כתב. אם לא תזכה הדרישה להיענות מצד האתר בתוך 24 שעות, נטען במכתב, מתכוון גולן לתבוע את האתר בגין הנזקים שלטענתו נגרמו לו.
"האמור בפרסום מהווה הוצאת דיבה ולשון רע ויותר מכך שהרי ברי כי העובדות השקריות שהובאו על ידך, אשר יש בהן כדי לשפוך את דמו של מרשי, נעשו באופן מכוון כדי לפגוע במרשי ולהסב לו נזק אדיר, עובדות המצוצות מהאצבע, אשדר אין בהן כל אמת", כתב עו"ד אליאס שהמשיך וציין כי דברים אלו עלולים "להוות עבירה פלילית שכן מלבד הסתה קיצונית כלפי מרשי", נכתב במכתב ששוגר לאתר.

ואכן הסטטוס בפייסבוק של "ידיעות אחרונות" שונה יותר מפעם אחת, עריכות שתועדו במנגנון העריכה הגלוי של הרשת החברתית, פייסבוק מאפשרת למשתמשיה לערוך סטטוסים כל פעם וכמה שנדרש, אולם היא שומרת עותקים של כל הגרסאות הקודמות ומאפשרת גישה אליהן לכולם. הגרסה המקורית פורסמה בשעה 18:43, ונערכה בדיוק עשרים דקות לאחר מכן, אז הוסרה ממנה טענה עובדתית אחת חשובה והוחלפה במלים "ועשה דברים איומים ערכית". עוד כשעה ורבע עברו, והסטטוס נערך שוב, בפעם השנייה, כשהפעם הוסרה הטענה העובדתית השנייה.

435321

פחות מדקה לאחר מכן נערך הסטטוס בפעם השלישית (!), והציטוט בו הפך מ"זה לא נראה לכם מוזר שהוא עשה דברים איומים ערכית – והוא עדיין ממלא את קיסריה ומוחלים לו?" התנה ל"זה לא נראה לכם מוזר שהוא עשה דברים איומים ערכית, ועדיין מוחלים לו?" – מה שנראה כמו שינוי, עריכה ליטוש יחצני טהור נקי וברור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן