עכשיו הסרטון: בר רפאלי רוקדת, קופצת ומבלה

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (5)

תוצרת כחול לבן: תגידו מזל טוב לבר רפאלי, שנבחרה לככב בקמפיין חדש ובינלאומי של רשת תכשיטים גדולה, הקמפיין שצולם לא מזמן בברזיל הרחוקה, הכניס לרפאלי לא מעט מצלצלים לארנק, אבל כאן זה לא מסתיים, כי רפאלי צפויה להיכנס לקמפיין לנעליים גדולות במיוחד, שכן בעבר דיאן קרוגר וקייטי הולמס שימשו כפרזנטוריות של המותג, אחרי התמונות שדלפו מסט הצילומים, השגנו לכם את סרטון הקמפיין.

היא חגגה יום הולדת 30 ממש לא מזמן, ונראה שבן זוגה עד עזרא מתגעגע כבר מעכשיו, בעוד כשבועיים היא צפויה להתחתן, תגידו מזל טוב לבר רפאלי, דוגמנית תוצרת כחול לבן שקטפה קמפיין בינלאומי גדול לכבוד חגיגות 70 שנה לרשת התכשיטים "ה. שטרן". רפאלי שנבחרה להיות הפנים של מותג היוקרה הבינלאומי צפויה להחליף את דיאן קרוגר בתפקיד.

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (1)

בר רפאלי, קרול טרנטיני וקרול ריביירו על רחבת הריקודים, ועכשיו הקליפ. תכשיטים, נשים יפות, די ג'יי, רחבת ריקודים, מוזיקה, שיחה ערה והרבה שמפניה. מסיבה, זו האווירה המרגשת המשתקפת בקליפ החדש של רפאלי. הסצנה בקליפ היא של מסיבה אורבאנית, מלווה בפסקול ייחודי, מציגה את הדוגמניות במהלך סשן צילומים, בהנחייתו הקריאטיבית של רוברטו שטרן.

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (4)

לרגל חגיגות ה- 70 שנה למותג, צפוי הקמפיין בכיכובה של רפאלי להיות רחב היקף ולהיחשף ברחבי העולם, במדינות כגון: מקסיקו, פרו, ישראל, רוסיה, סין, דרום קוריאה, ברזיל, אנגליה, ארה"ב וצרפת ועוד.

צילום: קרטר סמית.

צפו בקליפ:

https://www.youtube.com/watch?v=VI88lD0EUSg

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן