דביר בנדק ומשפחתו נתקעו במומבאיי: "מעכשיו אני שובר כלים"

10949046_760705717374134_1078365004_n

שחקן התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה והמדבב ישראלי דביר בנדק, עובר בימים אלו עם אישתו תהליכי פונדקאות במומבאיי, בפוסט שאותו הוא מפרסם בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו, הוא מספר על הקשיים הרבים שכרוכים בהליך האימוץ, ויוצא כנגד המדינה על הביורוקרטיה הרבה והמיותרת, "אז מעכשיו אני שובר כלים לא להשתמש בפדקס ישראל בשום פנים ואופן, לא מגיע להם. מגיע להם לעצור פעילות ולרענן נהלים ולהתייחס בצורה אחראית ומכובדת ללקוחותיה", כותב בנדק.

לפני מספר שבועות דביר בנדק ואשתו עירית נתן בנדק הביאו לעולם בת שנייה למשפחה מאם פונדקאית שנמצאת במומבאיי. הזוג בחר להביא ילד נוסף דרך אם פונדקאית לאור העובדה שבשנים האחרונות חוו קשיים רבים בהבאת ילד נוסף לעולם בתהליך רגיל בישראל, בדיוק כשהם חשבו שאת החלק הקשה הם עברו, הם גילו כי הקשיים מסתבר עוד רק לפניהם – בימים אלו נתקל בנדק בקשיים בירוקרטיים רבים שמונעים ממנו להביא את התינוקת הצעירה והטרייה לישראל. בנדק בחר לשתף את עשרות אלפי עוקביו בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו, בדעתו המלאה כלפי מדינת ישראל וכל ההליכים הקשים שהוא נאלץ לעבור, כך כותב בנדק:

"פרק ראשון באיוולות המסע בחזרה ממומביי. שבעה ימים ושמונה שעות כך אומרים בגוגל לוקח לנסוע ברכב מהקונסוליה הישראלית במומביי למעבדה לסיווג רקמות בתל השומר. וזה בסיבוב ענק כשאפשר עם דרכון לא ישראלי לעבור את המרחק הזה במהירות לא חוקית ובקיצורי דרך גם בארבעה ימים.

ובינתיים יושבת לה משפחה עם תינוקת בת שבועיים שנולדה במומביי, ואחרי שהתגברו על החוק ההודי בהצלחה ומבחינת ההודים התינוקת שלהם ויכולה לעזוב את הודו, מחכה המשפחה הישראלית שומרת החוק שהבירוקרטיה הישראלית תסייע לה לחזור הביתה כמה שיותר מהר כי התינוקת לא מחוסנת והילדה הגדולה צריכה להתחיל גן חדש וכי ההורים צריכים גם לעבוד ובכלל כי הם אזרחי מדינת ישראל ורוצים שהמדינה תסייע להם כי זה תפקידה.

ואז הקונסוליה הישראלית שבאמת משתדלת לוקחת דגימת DNA מהתינוקת ורוצה לשלוח למעבדה לסיווג רקמות בישראל אבל כאן נכנס פדקס לתמונה, ואני שואל רגע…למה פדקס? עונים לי כי חייבים, זה מכרז! ואני אומר רגע…על כמה זמן מתחייבים פדקס? ועונים לי יומיים! ואני שואל רגע…למה יומיים אם מארה'ב לוקח פחות ואנחנו קרובים יותר? עונים לי אתה בעולם השלישי! ואני אומר רגע…תנו לי את המעטפה אני לוקח טוקטוק לשדה התעופה ונותן אותה לישראלי שעולה על טיסה של טורקיש הערב ומחר בבוקר זה במעבדה, ועונים לי חס וחלילה, נתנו לך להסתובב 20 שנה עם נשק במילואים אבל לא סומכים עליך אתה עשוי לחבל בבדיקה לצרכיך.

11356963_972924582764774_1966361416_n
ואני מסכים כי חינכו אותי לא לשבור כלים והבדיקה יוצאת עם פדקס עם מספר ומעקב אונליין ומעטפה מרופדת ומשום מה מגיעה אחרי חמישה ימים! במקום אחרי יומיים! ואני הרי יכולתי לעשות את זה הרבה יותר מהר… ובפדקס מספרים שזו הטיסה שעוכבה והמכס שעיכב ורק הם היו בסדר ולא מתנצלים ולא מוכנים להוציא שליח מיוחד כי זה דחוף והבלדרים שלהם כבר יצאו לחלוקה…הכל חוץ מלקחת אחריות ואנחנו נשארים בגללם עוד שלושה ימים בארץ רחוקה וקסומה אבל בניגוד לרצוננו. וחשוב שתבינו זה לא רק שלושה ימים, אלו שלושה ימים שמובילים לשבת שמובילה לחג שמוביל לחופשות בקונסוליה ומעכב אותנו שבועיים.

אז מעכשיו אני שובר כלים, לא להשתמש בפדקס ישראל בשום פנים ואופן, לא מגיע להם. מגיע להם לעצור פעילות ולרענן נהלים ולהתייחס בצורה אחראית ומכובדת ללקוחותיה.אנחנו כבר לא צריכים את פדקס למזלנו אבל אחרינו יגיעו לכאן עוד מאות זוגות שיתקלו בדיוק באותן בעיות ובשבילם אכתוב כאן מסקנות מהמסע", כותב בנדק.

11419055_387315428126368_1762162145_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן