את הסיוט הזה אביבית בר זוהר לא תשכח לעולם

1

עפר שכטר החליט למתוח גם אותה, והיא לא הולכת לצאת מזה בכזו קלות הפעם, אביבית בר זוהר, יוצאת "האח הגדול" לשעבר והאישה והסיליקון, מפחדת מאוד מהחושך – הרבה יותר ממה שאתם יכולים לתאר לעצמכם, אז מה היה במתיחה ואיך אושרי כהן קשור לכל זה? כל הפרטים.

אביבית ספרי לנו קצת פרטים על המתיחה שגרמה לך לסיוט שלא תשכחי אותו בקרוב:

"התקשר אלי יריב נתי הסוכן שלי, הוא אמר שיש קמפיין חדש וגדול לחברת מזרונים שמעוניינים שאשתתף בו ביחד עם אושרי כהן – הוא נסיך ואני נסיכה, ומי שישן על המזרונים מרגיש כמו נסיך ונסיכה מהאגדות, אני האמנתי לזה באמת, והגעתי מוכנה לצילומים. אפילו הבאתי איתי עוגה שהכנתי, הגעתי לסט הצילומים, בפועל לא היה באמת סט צילומים, מצאתי את עצמי יושבת באמצע יער חשוך, במזרון ביחד עם אושרי כהן כשלצידי הופיעו רק דמויות מפוקפקות ומפחידות ששלחו אלי, ולמרות שראיתי את הפרומו שעשו את המתיחה לכל הבנות – דנית גרינברג, אלכסה דול, לי לוי כל הבנות צרחו ופחדו, והתגובה שלי עכשיו כשאני רואה את זה הייתה לא קשורה, לא פחדתי מהמתיחה, אני נורא אמהית ודאגנית, אבל אם היו פוגעים לי בנשיות שלי, במי שאני, באוכל שאני מבשלת אז היה סקנדל גדול.

ללא שם

לא חשדתי לרגע שמדובר במתיחה, מוסיפה בר זוהר, מי יכול לחשוד בדבר כזה? מי חושב על דבר כזה בכלל? באמת האמנתי שיש יום צילומים ב-2 בבוקר ביער בן שמן, כמו נסיכה – אתה יודע, אני גם ככה חיה באגדות. הסוכן שלי יריב "סגר" לי את הקמפיין הזה.

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן