מכבים ונהנים: מאחורי הקלעים של המחזמר עם צביקה הדר, דנה פרידר, לי בירן ורינת גבאי

IMG_0587

תלבושות מושקעות ונוצצות, תפאורה מוקפדת מבחינה היסטורית, וכמובן מפורסמים שהולכים להציג את סיפורם של מרד המכבים. צביקה הדר, רינת גבאי, לי בירן, דנה פרידר ואסף הרץ הולכים להעביר לנו את החנוכה הקרוב כמו שרק הם יודעים עם פחות סופגניות ויותר ערכים, ועכשיו – עם תמונות נוספות מאחורי הקלעים ועוד כמה פרטים עסיסיים.

IMG_0695-copy

כוכבי מחזמר "המכבים" – צביקה הדר, דנה פרידר, רינת גבאי וליבי רן – התאספו אתמול (רביעי) ליום צילומים שגרתי לקליפ המחזמר כשפתאום הופסקו הצילומים ולסט נכנס רב, חמוש בשופר לתקיעת שופר לכבוד י"ח באלול ולקראת ראש השנה.

IMG_0552

אפילו היוונים בגילומם של צביקה הדר ודנה פרידר לא נותרו אדישים והתייצבו לקחת חלק ברגע ההזוי ורינת גבאי החליפה טלפונים עם הרב. צירפנו לכם לכתבה את התמונות מיום הצילומים הארוך שיצר רגעים הזויים כמו זה ואפילו יותר על הסט- כשצביקה הפך את הכתר שלו לאוזניות, כשדנה הביכה את רינת, כשהכוכבים זכו לביקור מכותב המחזמר, אסף אשתר וצביקה לא הצליח לשלוט באהבתו לחבר הותיק, וכשליבי התחרפן כשאיבד את המפתחות לבית אבל המשיך להתנהג כמקצוען.

IMG_0533

בחנוכה הקרוב צפויים הכוכבים צביקה הדר, רינת גבאי, לי בירן, דנה פרידר ואסף הרץ לעלות על במה אחת ולהציג לנו את סיפור "מרד המכבים" ההיסטורי בהצגה לכל המשפחה. את הסיפור ההיסטורי של מרד המכבים מספרת יהודית האמיצה (רינת גבאי), ידידת המכבים. חייהם השלווים של היהודים במודיעין עומדים בפני סכנה גדולה. אנטיוכוס (צביקה הדר), המלך היווני החמדן, ואחותו נמסיס (דנה פרידר), שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים עליהם גזרות קשות. המכבים הגיבורים, ובראשם יהודה (לי בירן) ושמעון (אסף הרץ), מחליטים למרוד ביוונים. האם יעמדו המעטים מול הרבים? האם תגבר הרוח על הכוח? את כל זה נגלה בחנוכה הקרוב.

IMG_0528

בימים אלו ממש בהפקות חג החנוכה כבר דואגים לנו לימים של אחרי החום הגדול, המחזמר "המכבים" צפוי לרוץ במהלך כל ימי החנוכה.

צילומים: ורד אדיר.

IMG_0594 IMG_0566 IMG_0359 IMG_0255 IMG_0148 IMG_0111 IMG_0103 IMG_0064 IMG_0094

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן