עוד אחת? בר רפאלי חוגגת במסיבת רווקות נוספת

1800527-18

נראה לנו שעדיין לא הספקנו להתאושש לגמרי ממסיבת הרווקות הענקית של בר רפאלי באיים המלדיביים, וכבר הדוגמנית הבינלאומית והטופ מודל הודיעה כי תערוך מסיבת רווקות נוספת למעגל החברות הקרובות. המיקום: ראש פינה שבצפון הארץ, הבנתם נכון – הפעם המסיבה בגבולות ישראל.

22

הדוגמנית והטופ מודל הבינלאומית בר רפאלי ממשיכה לחגוג כמו שצריך, ימים ספורים לפני חתונתה. היום (רביעי) הודיעה רפאלי כי היא תערוך מסיבת רווקות נוספת. בדיוק בעוד 22 ימים צפויה בר רפאלי לצעוד אל עבר החופה ביחד עם בחיר ליבה עדי עזרא, מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק- ממש באמצע ספטמבר.

1

אחרי שערכה מסיבת לוהטת באיים המלדיביים עם קומץ מחברותיה, עתה מארגנת רפאלי מסיבת רווקות חדשה ונוספת, ממש ימים ספורים לפני שתהפוך לאישה נשואה כדת וכדין. מסיבת הרווקות הפעם תישאר בגבולות ישראל, ביחד עם למעלה מ-20 חברות קרובות, ביניהן גם חברות ילדות, תצפין רפאלי עד ראש פינה הרחוקה, לערב שכל כולו בנות, שיכרון חושים, אוכל טוב, אלכוהול, מתוקים, מוזיקה והמון בלונד, נשמע לנו כיף!

237560
תמיד טוב לחגוג פעמיים, בר רפאלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן