תגידו שלום: שיר אלמליח עזבה את ישראל

ללא שם

תגידו שלום ולהתראות ליוצאת "האח הגדול" VIP לשעבר, הדוגמנית המפורסמת והאישה והנפיחה שיר אלמליח, שטסה היום ביחד עם בעלה, שהוא גם הסוכן והמנהל האישי שלה לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות – במטרה לנסות את מזלה כדוגמנית גם מחוץ לגבולות ישראל.

אחרי שהצטלמה ל- 5 קמפיינים שונים בזה אחר זה, וכיכבה בכל מקום אפשרי בישראל, שיר אלמליח עלתה היום על מטוס אל עבר ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, במטרה לנסות את מזלה גם שם.

ShowImage

באישון לילה (שבין שני לבוקר שלישי) הגיעה אלמליח ביחד עם מנהלה האישי ובן זוגה, הכדורגלן לשעבר אלרואי כהן, לנמל תעופה בן גוריון – כשהיא מצוידת בהמון זיכרונות מהקמפיינים שזה עתה סיימה להשתתף בהם, ועם 4 מזוודות עמוסות בגדים. הדרך לחופשה מתחילה בנמל תעופה בן גוריון? לא הפעם, כי החופשה המדוברת היא לצורך נסיעה עסקית – המטרה של אלמליח כאמור, היא להצליח גם מחוץ לגבולות ישראל. היעד: ארצות הברית.

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

בשלושת החודשים הקרובים צפויה הדוגמנית ביחד עם בעלה ומנהלה האישי לנסות לכבוד את הוליווד, היא צפויה להיפגש עם עשרות מפיקים וסוכנים מקומיים, בתקווה שחלק מהפגישות יניבו הצלחה וקמפיינים נוספים בהם היא צפויה להשתתף.

DSC_7018 (1)
צילום: אביב חופי

בהצלחה לאלמליח!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן