צפו: ניקי מינאז' סוגרת חשבון עם מיילי סיירוס בשידור חי

5857606198099650650no

קרב בנות חדש בהוליווד: ניקי מינאז' יוצאת נגד מיילי סיירוס בכל הכוח, שתי הכוכבות המפורסמות הצליחו להתעצבן אחרי שמינאז' קראה לסיירוס "בחורה לבנה וערומה" וסיירוס ענתה בתגובה שהיא לא מכבדת את דבריה. אז מה גרם לשתי הכוכבות כל כך להתעצבן האחת על השנייה, ועכשיו אחרי שניקי השלימה עם טיילור, נראה שיש לה עוד כמה חשבונות לסגור עם סיירוס, כל הפרטים.

הכל התחיל כאשר גילנו כי השנה מי שהולכת להנחות את טקס ה- VMA היא מיילי סיירוס, מסתבר שהיו כמה שלא ממש אהבו את ההצלחה הזו של סיירוס, בין היתר הייתה זו הזמרת ניקי מינאז' שיצאה נגד מפיקי אותו טקס על כך שהקליפ שלה "אנקונדה" אינו מועמד להיות קליפ השנה. כששאלו את סיירוס מה דעתה על תגובתה של מינאז' היא ענתה "לא אכנס לזה, אני יודעת שהיו ריבים, ושטיילור סוויפט גם התערבה בזה".

היו להן ימים יפים יותר.
היו להן ימים יפים יותר.

"כשאת בחורה לבנה ערומה את שוברת את שיא Vevo ומקבלת מועמדות בטקס" אמרה מינאז' בתגובה כשהיא רומזת בצורה מאוד ברורה על סיירוס ועל הקליפ שלה. סיירוס רמזה בחזרה את הדעה שלה לגבי מה שמינאז' אמרה בראיון במגזין 'ניו יורק טיימס', "אם אתה עושה את הדברים בלב פתוח ועושה את זה באהבה, אתה תשמע ואני אכבד את הדעה שלך, אבל אני לא מכבדת את הדעה שלך בגלל הכעס שבה עם זה, וזה לא כעס כזה כמו "חבר'ה אני מתוסכלת על כמה דברים שהם בעיה גדולה, את עשית את זה לגבייך, אני לא רוצה להישמע ביצ'ית, אבל זה כמו "אוף אני לא קיבלתי את ה- VMA שלי, אני יודעת שאת יכולה לעשות שזה יראה כמו.. אה, סליחה. אני פשוט לא מבינה כי אני כוכבת פופ לבנה".

מיילי סיירוס
מיילי סיירוס.

בכל אופן, מאז אותו וויכוח השתיים כבר לחלוטין השלימו ואפילו הופיעו יחד אמש (ראשון) על בימת אותו הטקס. אבל על בימת הטקס היה נראה כי מינאז' לא שוכחת ולא סולחת, "ועכשיו בחזרה לכלבה הזאת כאן, שהיה לה הרבה מה להגיד עליי בתקשורת" אמרה מינאז' על מיילי סיירוס.

סיירוס הגיבה מיד במהלך הטקס: "הי, כולנו כאן בתעשיה הזאת, כולנו מתראיינים כל הזמן, וזה שהטקס כבר התחיל לא אומר שההצבעה נגמרה, אתם עדיין יכולים להצביע בבית, זה רק פרס, גם אני הפסדתי בטקס האחרון והתמודדתי עם זה, כי זה רק פרס".

צפו בריב המלא כפי ששודר במהלך הטקס:

 

למה ניקי צעקה על מיילי?עכשיו שניקי השלימה עם טיילור, יש לה חשבונות לסגור עם מיילי…

Posted by ‎אם טי וי ישראל MTV Israel‎ on Sunday, August 30, 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן