יונתן רושפלד סוגר את המסעדה ומאשים את גיא לרר

59604
אחרי ביקורת ששודרה בתכנית "צינור לילה" וגרמה לסכסוך ואיומים בתביעה מצד יונתן רושפלד החליט השף לאחר ארבעה חודשים בלבד לסגור את מסעדת "ארוחת ערב". המסעדה החדשה שנסגרה הציעה תפריט ביתי, שהלקוח יבנה יחד עם הטבחים במסעדה שברחוב לונץ בתל אביב.

רק לפני מספר ימים ספרנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על איום בתביעה שנשלח למגיש ערוץ 10 גיא לרר, "בכתבה ששודרה באותה תוכנית וכן בפתיח לתוכנית שהפנה בהרחבה לאותה כתבה, שודרו קרוב ל- 10 דקות שעניינן הכפשתו של רושפלד, הצגתו כגזלן בינלאומי, שודד של ממש שגובה מחירים העולים על אלה הנהוגים במסעדות הטובות בעולם, הנהנות משניים שלושה כוכבי מישלן, והכל בטענה כי הוא גובה סף של 188 שקל בעבור מנת ניוקי צמחוני", הטענה הינה שקרית ומכפישה, הואיל וכפי הידוע לכם היטב כנגד אותם 188 שקל, זוכה הסועד לארוחת ערב מלאה בת שש מנות, כאשר הניוקי היא רק מנה אחת מבין השש. לא זו אף זו, אלא שהגדלתם ועשיתה משציינתם כי עלה לרושפלד השתן לראש", נכתב באותו מכתב ששוגר על ידי עורך דינו של רושפלד.

עוד נכתב במכתב כי "השף רושפלד טוען כי חלה ירידה תלולה במספר הסועדים במסעדה, ואף נגרם נזק של 150 אלף שקלים עד היום". רושפלד דורש פיצויים בסכום אותו הוא נקב, ואף התנצלות בתכנית.

1424036-18

היום אומר רושפלד לכלי התקשורת "עד אותו היום שהכתבה שודרה ב"צינור לילה" הייתה לנו רשימת המתנה, אבל אחרי התוכנית אנשים התקשרו בזה אחר זה לבטל את ההזמנות. בחיים לא תקפו אותי בצורה כזאת, ועיוותו את המציאות באופן שניתן היה להבין שמחיר מנה אצלנו הוא 180 שקל בעוד שזה בפועל מחיר הארוחה כולה. פניתי אליהם בבקשה לתקן את מה שפרסמו, אבל הם סירבו לעשות את זה. רמת ההכנסות שלנו צנחה באופן שלא מאפשר לי להמשיך להפעיל את המקום".

גיא לרר סירב להגיב לכתבה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן