צפו: לירן כוהנר מתפקדת על עמדת ה-DJ כשמור סילבר בוחנת בגדי ילדים

Eliran_Avital_100

לירן כוהנר הבלונדינית חוגגת ממש בימים אלו את סיום ימי הרווקות ואת הנישואים הקרבים (17.9) לבעלה לעתיד גיא גיאור, בין לבין היא מוצאת גם זמן להגיע להשקה של חנות חדשה – לתפוס את עמדת ה- DJ ותקלט, כאשר חברתה מור סיבלר בוחרת בגדים בחנות, יפה להן.

בסוף השבוע האחרון תפסנו את לירן כוהנר, מור סילבר ואנה ארונוב כשהן מגיעות לפתיחה של חנות H&M חדשה בקניון עזריאלי ברמלה. לירן ומור עמדו על עמדת הדי ג'יי והקפיצו קהל של מאות אנשים שעמדו בתור על השטיח האדום לפני גזירת הסרט. עשרות לקוחות ביקשו להצטלם עם הבנות לפני שנהרו לחנות, מור נכנסה לאחר מכן לחנות ובחנה בגדי ילדים, בעיקר בגדי ילדות, מישהו אמר היריון בקרוב?

פתיחת סניף  H&M ברמלה צילום רפי דלויה (24)

השתיים דיברו על ההכנות לחתונות המתקרבות שיתקיימו באותו אולם אירועים והשוו תפריטים ואלמנטים. לירן סיפרה שכמעט כל ההזמנות חולקו ובתום האירוע מיהרה לירן כהנר למדידה אחרונה של השמלה לפני החתונה שתתקיים ב-17 בספטמבר. אנחנו שמענו שכוהנר מתכננת להחליף 3 שמלות שונות תתכוננו – 2 כבר סגורות, יש זמן עד ל-17 בספטמבר.

פתיחת סניף  H&M ברמלה צילום רפי דלויה (3)

רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על החופשה המפנקת של גיא ולירן, אבל חופשות – אאוט, התעסקות בחתונה ובמסיבת הרווקות – אין. היא מלכת יופי לשעבר ומנחה והוא זוכה בתואר "הרווק" הנחשק ביותר, וביחד לירן כוהנר (26) וגיא גיאור (35) צפויים להפוך לבעל ואישה, אחרי למעלה משנה של זוגיות אוהבת במיוחד. בעוד פחות מחודש צפויים הזוג להתחתן באולם האירועים הזוהר "Lago" בעיר ראשון לציון.

צילומים: רפי דלויה ואלירן אביטל.

פתיחת סניף  H&M ברמלה צילום רפי דלויה (4) Eliran_Avital_143 Eliran_Avital_074 פתיחת סניף H&M ברמלה צילום אלירן אביטל (61) Eliran_Avital_106 Eliran_Avital_091

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן