שיר אלמליח משיקה קופסת איפור, מה סטלה עמר תגיד על זה?

ללא שם

הדוגמנית בדימוס סטלה עמר והדוגמנית שיר אלמליח לא כל כך הסתדרו בבית "האח הגדול", את זה כולנו ראינו. לא הספקנו גם לשכוח את הכינוי שעמר הדביקה לאלמליח כשהגדירה אותה כ"קופסת איפור", אבל אלמליח יודעת למנף גם ביקורות – ועתה היא משיקה קופסת איפור אמיתית אותה היא פיתחה ועיצבה, כל הפרטים.

11374410_128519244159760_1291649363_n

את הרגע הזה כולנו לא נשכח, רגעים ספורים אחרי ההדחה של נטלי עטיה ב"האח הגדול VIP" הדיירת סטלה עמר לא שמרה על הפה ושאלה בגסות רוח "איך הקהל בוחר בקופסת איפור לעומת אישה רגישה וחכמה" בהמשך אמרה הדיירת "העולם הזה הפך לטיפש", עתה נראה שסטלה עמר תצטרך להתנצל. כי הדוגמנית שיר אלמליח לוקחת את התואר "קופסת האיפור" שהדביקה לה סטלה עמר, וידעה למנף אותו קדימה.

אלרואי ואלמליח.
אלרואי ואלמליח.

בין עשרות הקמפיינים בהם מדלגת לה בקלילות מהאחד לשני, נראה שאלמליח מצאה זמן להשיק מיזם חדש וחדשני ביותר, עם חברת איפור גדולה בה היא משתמשת גם כפרזנטורית לשנת 2016. אלמליח משיקה בימים אלו ממש קופסת איפור חדשה, אותה היא פיתחה ועיצבה, אותה הקופסא צפויה להימכר ברשתות הפארם השונות.

לא רק קופסת איפור: אלמליח.
לא רק קופסת איפור: אלמליח.

אלרואי כהן, בן זוגה של אלמליח והמנהל האישי שלה מסר בתגובה: "קופסת האיפור של שיר הוא מיזם חדשני, שמוכיח ששיר היא לא רק פנים יפות אלא גם היא אחד שיודעת למנף כל הזדמנות שמגיעה אליה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן