צפו: לירן כוהנר וגיא גיאור מתחתנים ולנו יש את ההזמנה לחתונה

11240439_1581445322135893_1913509311_n

בעוד פחות מחודש צפויים זוג הבלונדינים לירן כוהנר וגיא גיאור להפוך לבעל ואישה ולהתחתן, אחרי שהזוג יצא לסוף שבוע מפנק ורגוע במיוחד בצימר בוטיק, הגיע הזמן לחשוף גם את ההזמנה לחתונה שצפויה להיערך בחודש ספטמבר, וגם קצת פרטים על מסיבת הרווקות הנחשקת של כוהנר.

רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על החופשה המפנקת של גיא ולירן, אבל חופשות – אאוט, התעסקות בחתונה ובמסיבת הרווקות – אין. היא מלכת יופי לשעבר ומנחה והוא זוכה בתואר "הרווק" הנחשק ביותר, וביחד לירן כוהנר (26) וגיא גיאור (35) צפויים להפוך לבעל ואישה, אחרי למעלה משנה של זוגיות אוהבת במיוחד. בעוד פחות מחודש, ב- 17 בספטמבר צפויים הזוג להתחתן באולם האירועים הזוהר "Lago" בעיר ראשון לציון.

1

אבל מלבד החתונה המדוברת, נראה שכבר היום (חמישי) בשעות אחר הצהריים צפויה כוהנר להגיע במפתיע למסיבת רווקות חטובה ואיכותית עם כל חברותיה הכי טובות, היעד: הרצליה פיתוח. כוהנר צפויה להגיע היום ביחד עם חברותיה למלון יוקרתי במיוחד הצמוד לחוף הרצליה, למסיבה שתימשך יום שלם. בין החברות של כוהנר שהיו אחראיות על הפקת האירוע מצאנו את המגישה דנה גורצקי, ירדן הראל מגישת הטלויזיה, שביט ויזל מלכת היופי לשעבר ואליאנה תדהר כוכבת הילדים המוכרת.

2

אם חשבתם שמסיבת הרווקות תיגמר רק בשמש, אלכוהול ובריכה וים, כנראה טעיתם. המסיבה צפויה לכלול המון הפתעות, בין היתר צפויה להגיע לאותה המסיבה גם שונית פרג'י, שהיא דוגמנית מוכרת במיוחד.

1967196-5 1966821-5

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן