צפו: התמונות הראשונות מתוך הקמפיין החדש והנוצץ של בר רפאלי

תוצרת כחול לבן: תגידו מזל טוב לבר רפאלי, שנבחרה לככב בקמפיין חדש ובינלאומי של רשת תכשיטים גדולה, הקמפיין שצולם לא מזמן בברזיל הרחוקה, הכניס לרפאלי לא מעט מצלצלים לארנק, אבל כאן זה לא מסתיים, כי רפאלי צפויה להיכנס לקמפיין לנעליים גדולות במיוחד, שכן בעבר דיאן קרוגר וקייטי הולמס שימשו כפרזנטוריות של המותג, השגנו לכם תמונות ראשוניות שדלפו מסט הצילומים.

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (1)

היא חגגה יום הולדת 30 ממש לא מזמן, ונראה שבן זוגה עד עזרא מתגעגע כבר מעכשיו, בעוד כשבועיים היא צפויה להתחתן, תגידו מזל טוב לבר רפאלי, דוגמנית תוצרת כחול לבן שקוטפת קמפיין בינלאומי גדול לכבוד חגיגות 70 שנה לרשת התכשיטים "ה. שטרן". רפאלי שנבחרה להיות הפנים של מותג היוקרה הבינלאומי צפויה להחליף את דיאן קרוגר קודמתה בתפקיד.

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית

הקמפיין שצולם על ידי הצלם קרטר סמית בסאן פאולו איחד את דוגמניות העל: קרול טרנטיני וקרול ריביירו לצד בר רפאלי על רחבת הריקודים. במהלך הצילומים העלתה רפאלי זיכרונות מצילומי הקמפיין הקודם של ה.שטרן בכיכובה לקולקציית "האוסף שלי" בשנת 2012.
צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (6)

לרגל חגיגות ה- 70 שנה למותג, צפוי הקמפיין בכיכובה של רפאלי להיות רחב היקף ולהיחשף ברחבי העולם, במדינות כגון: מקסיקו, פרו, ישראל, רוסיה, סין, דרום קוריאה, ברזיל, אנגליה, ארה"ב וצרפת. כעת נחשפות התמונות מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין שבכלל נראים כמו מסיבה אחת גדולה, ואנחנו פשוט היינו חייבים לשתף אתכם בהם.

(צילום תמונה ראשית: אלירן אביטל)

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (5) צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (4) צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (3) צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (2)

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן