איציק זוהר נגד נטלי עטיה: "ממורמרת עם המון תסכול ובעיות"

11427445_1475709122742813_62185854_n

לפני מספר שבועות זה הוכרז סופית: נטלי עטיה ואיציק זוהר כבר לא זוג, לאחר שעטיה עברה ניתוח חירום להוצאת התוספתן בבית החולים לפני כשלושה שבועות, ואפילו לדאבונה פוטרה לאלתר מהתכנית "עולם הזוהר" המשודרת בערוץ 24, נראה לדוגמנית לשעבר נטלי עטיה קצת נמאס, אז ביום שישי האחרון היא שיתפה את כולנו בפוסט בו היא כותבת: "אני לא מבזבזת דקה על שקרנים או טיפוסים מניפולטיביים, החלטתי לא לתת יד יותר לצביעות, חוסר יושרה ויומרה. אינני סובלת רכילות זולה. שונאת קונפליקטים והשוואות". איציק זוהר לא נשאר חייב ומיהר להגיב בחזרה: "ממורמרת עם המון תסכול ובעיות שמצטטת כוכבי קולנוע כדי לזכות בעוד קצת תשומת לב".

ביום שישי האחרון פירסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון את הפוסט המלא של נטלי עטיה נגד איציק זוהר, כפי שפורסם בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה: "אין לי יותר סבלנות לדברים מסוימים, לא בגלל שהפכתי יהירה, אלא בגלל שהגעתי לנקודה בחיי בה אינני רוצה לבזבז יותר מזמני עם אנשים או דברים מהם אינני מרוצה או פוגעים בי. אין לי סבלנות לציניות, ביקורת מוגזמת או תובענות מכל סוג.
איבדתי את הרצון לרצות מי שאיננו מחבב אותי, לאהוב את מי שאינו אוהב אותי, ולחייך לאנשים אשר אינם רוצים לחייך אלי. אני לא מבזבזת דקה על שקרנים או טיפוסים מניפולטיביים, החלטתי לא לתת יד יותר לצביעות, חוסר יושרה ויומרה. אינני סובלת רכילות זולה. שונאת קונפליקטים והשוואות. אני מאמינה שיש כנראה יקום שונה ומקביל לאותם אנשים ולכן אני נמנעת מאנשים בעלי אישיות בעייתית  בחברות אינני אוהבת חוסר נאמנות ובגידה, אני לא מסתדרת עם אנשים שלא יודעים להחמיא או לעודד. הגזמות וטיפשות משעממות אותי! ומעל הכל- אין לי סבלנות לאלו שאינם ראויים לסבלנותי, אמן", כתבה עטיה ביום שישי האחרון.

נטלי עטיה נגד איציק זוהר, קרב סכינים?
נטלי עטיה נגד איציק זוהר, קרב סכינים?

מיד לאחר מכן, מיהר איציק זוהר להשיב בחזרה, בתמונה שלו מחזיק ספר תורה, לצידה הוא כותב: "בשעות האחרונות מתפרסמות כל מיני תגובות של אנשים. כתבים שמשייכים לי דברים מאוד רעים שפוגעים בי עד מאוד וזה כל מיני ממורמרות עם המון תסכול ובעיות שמצטטות כוכבות קולנוע כדי לזכות בעוד קצת תשומת לב מאנשים חסרי חיים, אז מהתמונה שהעליתי אני לוקח את הקדושה והאנשים הטובים והמשפחה והילדים שלי ובזה אשים סוף לשטות הזו", כתב זוהר.

כך הגיב איציק זוהר לפוסט של נטלי עטיה.
כך הגיב איציק זוהר לפוסט של נטלי עטיה.

אבל כאן הפרשה לא נגמרת, כי מהר מאוד מיהר זוהר לערוך את הפוסט המדובר, ולהוריד ממנו את העקיצות, כך זה נראה לאחר שזוהר ערך את הפוסט מחדש:

הפוסט החדש של זוהר.
הפוסט החדש של זוהר.
סוף מר לזוגיות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן