אביב גפן נגד מריה קארי, המעריצים של הדיווה מגיבים: "היית מת להגיע לקרסוליים שלה"

11836631_1117147604980413_4388918677168039879_n

הזמר והמוזיקאי הישראלי אביב גפן, החליט לצחוק על העובדה שהזמרת הבינלאומית מריה קארי הגיעה להופעה בישראל, ופרסם סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בנושא. המעריצים של הדיווה לא נשארו אדישים, "היית מת להגיע לקרסוליים שלה, רדוד ועלוב נפש, איש מסכן", כתבו המעריצים.

מעל ל- 12,000 מעריצים הגיעו שילשום (שלישי) לאמפיתאטרון בראשון לציון, להופעתה של מריה קארי. שלל סלבס הגיעו ובילו במתחם ה-VIP, בין היתר מצאנו גם את רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו – שהצליחה להיכנס גם למאחורי הקלעים, ואפילו הצטלמה עם הזמרת הבינלאומית, אבל אם חשבתם שכולם אהבו את העובדה שמריה קארי הגיעה להופעה בישראל? מתברר שלא.

הזמר אביב גפן הידוע בפרובוקציות אותם הוא נוהג לעורר החליט לצחוק אמש על הזמרת מריה קארי בפוסט פומבי בעמוד הפייסבוק שלו, אתמול, יממה אחרי ההופעה המדוברת של קארי בישראל, כתב גפן: "מריה קארי בישראל, איפה הBDS כשצריכים אותם" (BDS = קמפיין שמחרים את ישראל מבחינה אקדמית ותרבותית, שבגללו נמענו אמנים וזמרים רבים להגיע לישראל), אבל רגע אחרי הסטטוס הותקף הזמר במאות מגיבים כועסים: "יש לך קול של קרפדה, איך אתה אפילו מעז, קול הצפרדע שלך היה מת להגיע לרבע מהקול המהמם שלה ומהקריירה המופלאה והעשירה שלה.", כתב גולש אחד. "אין פלא שיש לך קהל מעריצים מצומצם מאוד. אמן נמדד לא רק ביכולות הווקליות אלא גם באופי ובאישיות – ובשני הפרמטרים האלה אתה נכשל בגדול. תודה שהוכחת לי שוב כמה אתה מעורר סלידה", כתבה גולשת אחרת.

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

אחרים הוסיפו ואמרו: "אתה עם קול העגל שלך כשאתה שר, עוד מעז להעיר ולהטיף לאחת הזמרות הטובות בעולם. אביב גפן, כנראה שאתה חולה במגלומניה (שיגעון גדלות) ואני מציע לך לך תטפל בעצמך ותבקש כדורים חזקים . אתה בסך הכל זמר בינוני עם קול מעצבן. לך תתמקד במה שאתה יודע לעשות תכתוב שירים ,תלחין ואל תיכנס למקומות שאתה מתגלה בסופו של יום כאפס".

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

"פעם אהבתי שירים שלך אתה יוצר נפלא…אבל התגובה הזו מכוערת במיוחד והורדת להרבה אנשים כרגע שהקשיבו לך, מריה קארי השם הולך לפניה, אישה אשר כותבת, מלחינה ויוצרת, אשר עקפה כל אמן בהיסטוריה פרט לביטלס, אישה שמכרה מלמעלה מ-200 מליון עותקים, אישה אשר כונתה בספר שיאי הגינס "ציפור השיר העליון", אישה בעלת מנעד עצום של 5+ אוקטבות, אישה שזכתה באין ספור פרסים..ועוד ועוד מאחוריה עומדים קורות חיים מופלאים. וזה חלום של הרבה מאיתנו להיות בהופעה שלה ולפגוש אותה, ולי שתיהם התגשמו!!! גם פגשתי אותה והיא אישה נחמדה מאוד מאוד, וגם הייתי בהופעה שלה….אביב יצאת מתנשא מאוד!!! אנחנו אוהבים אותה ומעבר להיותה זמרת היא יוצרת…היא פזמונאית, מלחינה , מפיקה וכו…הזלזול הזה בנשים גועלי, קשה לכם לראות "דיווה" נוצצת שאוהבת ורוד כאחת כזו, היא אישה אינטילגנית, חכמה ומוכשרת יפה חיצונית ופנימית (הכל בחבילה אחת) זה אומר שאתם תקועים עמוק בתוך סטיגמה מגעילה כי האישה הזו הכי לא דיווה לאישה עם קורות חיים כאלה והון של כ 520 מליון שאותם הרוויחה בזכות", כותבת גולשת אחרת.

נעלבה? לא נראה לנו, מריה קארי.
נעלבה? לא נראה לנו, מריה קארי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן