את מי צפוי יון תומרקין לפגוש על ספספל הלימודים?

צילום: אור גפן

יון תומרקין מתחיל לימודים לתואר ראשון באוקטובר השנה, אבל חוץ מספרים והרבה חומר עיוני, הוא הולך לפגוש שם גם את האקסית שלו אלכסה תמרי, שנמצאת בשנה השלישית ללימודיה, קאמבק? או רק מפגש בין האקסים? כל הפרטים.

יון תומרקין יחל באוקטובר הקרוב את שנת הלימודים הראשונה שלו ללימודים אקדמיים לתואר ראשון בבית הספר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה ב"מרכז הבינתחומי הרצליה", שם יהיה סטודנט מן המניין, תומרין צפוי לפגוש על ספספל הלימודים גם את האקסית שלו, אלכסה תמרי, סטודנטית לתקשורת, שתחל השנה את שנת הלימודים השלישית והאחרונה שלה באותה המכללה. הבחירה של תומרקין להתחיל ללמוד היא אמיצה וכנראה שהוא רוצה לשנות כיוון ולהיות לא רק שחקן.

תומרקין והאקסית, צילום: אור גפן.

אלכסה תמרי, יבואנית אופנה ונכדתו של המפיק מיקי פלד נמצאת כעת בזוגיות חדשה, עם היהלומן עידן טווינה, שמתגורר בטורנטו, וזאת לאחר הזוגיות עם תומרקין. כזכור, בחודש אוגוסט לפני שנה בדיוק, נפרדו יון ואלכסה אחרי שנתיים של זוגיות דביקה. האם השניים יפגשו במסדרונות הקמפוס?

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן.

כמו כן, בסמוך לתחילת לימודיו בבינתחומי יעלה תומרקין עם העונה השנייה של הסדרה "מועדון החנונים" בערוץ "זום", שם משחק תומרקין דמות של חנון.

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן