אורלי ויינרמן מבקשת תרומה להקפאת הביציות שלה

11870907_10153179535930838_8540625184969570101_n

בימים האחרונים פתחה אורלי ויינרמן (44) המתגוררת בימים אלו בברזיל במיזם מיוחד לגיוס כספים ותרומות – שנועד לסייע לה בהקפאת הביציות שלה, "לא התחתנתי, כי לא רציתי לחיות עם ציוני", מסבירה ויינרמן. 

השחקנית אורלי ויינרמן בת ה-44 שעלתה בכותרות כאשר יצאה נגד פעולותיו של צה"ל בצד האויב במהלך מבצע "צוק איתן", וגררה אחריה אלפי תגובות זועמות, מבקשת את עזרת הציבור בגיוס תרומות להקפאת ביציות. בימים אלו מתגוררת ויינרמן בברזיל, ונראה כי אין לה כל כוונה לחזור לישראל, לא מזמן הגדירה את מדינת ישראל כ"פלסטין" באחד הפוסטים אותם פרסמה באינטרנט.

בימים האחרונים פתחה ויינרמן עמוד שלם שבו היא מגייסת תמונות במטרה לסייע לה בהליך להקפאת ביציות, 130 אלף דולר – זה הסכום לו נזקקת השחקנית בדימוס. עד כה נראה כי הושג רק שליש מהסכום. בעמוד ייעודי אותו פתחה ויינרמן כתבה כך: "שמי הוא אורלי ויינרמן, אני שחקנית מפורסמת מאוד במדינה שבה הטרור שולט. כאשר לקחתי חלק במאבק עבור אנשים נטולי זכויות במדינה שלי, הם ניסו להפוך אותי לבובה שלהם. כשפרסמתי תמונות של הילדים הפלסטינים שנהרגו בשעת משחק כדורגל על החוף, המדינה החלה במתקפת ההסתה התקשורתית הגדולה ביותר נגדי, המתקפה עליי הפסיקה רק לאחר שהיה ניסיון להתנקש בחיי.

ShowImage 1962451-5

לפתע, כל קרוב משפחה שהיה שולח לי כסף לטיפולי הקפאת ביציות, לא הורשה לשלוח לי דבר, אלא הכריח אותי להיפגש עם סוכן של המוסד הישראלי, עוד חלאה מכיתת המוות. רק כשהתחלתי להתעורר מהטראומה שנגרמה לי מהמתקפה רציתי להמשיך במשימה שהתחלתי בברזיל, השעון הביולוגי שלי מתקתק, אין לי זמן לחכות או לדחות את הטיפולים, מעולם לא התחתנתי, אז מעולם לא היו לי ילדים, כי לא רציתי לחיות את חיי עם ציוני. בגלל זה אני רוצה לשמר את האפשרות להביא ילדים עם אדם שאיתו אני בוחרת לחיות באהבה, ולכן התחלתי בטיפולי הקפאת הביציות שלי."

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן