משה דץ לטל גלבוע: "בשר זה לא רצח", גלבוע משיבה: "איכס, נמוך, לא להאמין שחינכתי את הבנות שלי עליו"

1464095_562026597203957_1679371486_n

בתוכנית "הדצים" ששודרה היום (שני) סינן משה דץ כי "בשר זה לא רצח", וביקש מהצופה טל גלבוע לסגור את מסך הטלוויזיה שלה, גלבוע לא נותרה אדישה והחליטה להחזיר לדץ בסרטון אותו היא מפרסמת, ומוכיחה כי בשר הוא כן רצח, "יום קיבלתי מספר הודעות שמשה דץ "שלח לי מסר" בתכנית הבוקר "הדצים", היה ברור לי שמדובר באיזו פרובוקציה נמוכה עם אמירה מטומטמת וחסרת מוסר כי כך זה תמיד עם אלה", כותבת גלבוע.

בתכנית "הדצים" שמשודרת בערוץ 24 פלט היום משה דץ משפט שבטח עתה הוא מתחרט עליו, במהלך התכנית שלח דץ לטל גלבוע מסר שבשר זה לא רצח, "טוב הצופה טל גלבוע, מבקשת לסגור את המסך – כי בשר זה לא רצח", סינן דץ לעבר הצופים. "ופה מה אנחנו רואים?" שאל דץ מיד לאחר מכן, כאשר השף שישב לידו הציג מנה בשרית "פה זה פלטה של קורנביף'", נענה בחזרה.

10255008_10203152527807716_8912660964140280632_n

טל גלבוע, מה יש לך להגיד למשה דץ? היום קיבלתי מספר הודעות שמשה דץ "שלח לי מסר" בתכנית הבוקר "הדצים", היה ברור לי שמדובר באיזו פרובוקציה נמוכה עם אמירה מטומטמת וחסרת מוסר כי כך זה תמיד עם אלה. לי באופן אישי אין טלוויזיה כבר 14 שנים אבל הקטע הגיע אלי "הצופה טל גלבוע, מבקשת לסגור את המסך כי בשר זה לא רצח", אפילו תחבירית המשפט הזה גובל בטמטום. אז נותר לי להודות למר משה דץ על המתנה הגדולה שנתן, ידוע שזמן מסך הוא לרוב דבר קשה להשגה אז הכנו לו סרטון קצרצר ואשמח לתגובתו על השאלה האם בשר זה רצח? כמו כן יותר מאשמח אם מר דץ יאות להצטרף אלי לחצי שעה בבית מטבחיים, רק חצי שעה ואז נבקש את תגובתו הרשמית לשאלה שוב. מקרה הכלב שהוטבע אתמול בים היא ההוכחה הגמורה שבני אדם הם נגד התעללות בבעלי חיים, כשאנשים רואים בעלי חיים במצוקה ולא משנה אם זו כבשה שטבעה, גדי שנדרס, תרנגולת פצועה האינסטינקט הראשוני שלנו תמיד יהיה לעזור, מרבית האנשים לא מוכנים לראות מה שקורה בבתי המטבחיים, זה לא נעים להם והאגואיסטיות והגרגרנות, שטיפות המוח גורמות להם לתירוצים עלובים וטיפשיים כהצדקה למה שהתנהגותם והרגלי המזון שלהם גורמים.  אכילת בשר מטמטמת, אפילו כתוב בתורה, מר דץ היקר. אז מה אתה אומר מר דץ? נענה לאתגר?

צפו בסרטון התגובה של טל גלבוע למשה דץ:

 

פליטת הפה של משה דץ בתוכנית שלו היום בערוץ 24כאשר שלח לטל גלבוע מסר שבשר זה לא רצח.מה אתם חושבים?

Posted by Roee Shpernik on Monday, August 17, 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן