בפעם השנייה תוך חודש: מריה קארי נחתה (שוב) בישראל

Mariah_Carey_brother-report-thatgrapejuice

מריה קארי מגיעה שוב לישראל, אלא שהפעם לא עוד ביקורים רוחניים ומעבר על אתרי הקודש של ישראל. קארי צפויה להופיע ביום שלישי הקרוב בהופעת ענק בראשון לציון, עד אז היא מתפנקת בסוויטה מלכותית בהרצליה ביחד עם בן זוגה וילדיה.

אחת הזמרות היותר בולטות בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, מריה קארי נמצאת בימים אלו בביקור נוסף בישראל. אלא שהפעם הזמרת המפורסמת מתכננת להופיע בפני מעריציה. להזכירכם לפני כחודש הגיעה קארי לביקור יותר אינטימי וקצר בישראל, תוך ביקור אתרי הקודש של המדינה, ירושלים, הכותל המערבי, מצדה, ואפילו ביקור בבירה הלא רשמית שלנו, תל אביב.

IMG-20150816-WA0031_g

כאמור, ביוני השנה נחתה קארי בישראל לביקור קצר תוך טיול באתרי הקודש וארוחת ערב פרטית עם ראש הממשלה, הפעם הביקור שלה הולך לכלול עשרות אלפי מעריצים, כי קארי שנחתה עם מטוסה הפרטי בישראל מתכוננת להופיע עם מיטב להיטיה באמפי פארק בראשון לציון.

גם הפעם הגיעה הזמרת המפורסמת ביחד עם בן זוגה וילדיה, נראה שקארי התלהבה מאוד מההערצה כלפיה בביקורה הקודם כאן בישראל, ועל כן נחתה כאן אמש (ראשון) כדי להוכיח לכולם איך היא שרה. בימים אלו היא נמצאת בסוויטה מפנקת במיוחד במלון הממוקם במרינה בהרצליה. והיום (שני) צפויה קארי להופיע בשעות הערב במסיבת עיתונאים מיוחדת, מחר (שלישי) צפויה הזמרת להופיע באמפי פארק בראשון לציון.

IMG-20150816-WA0029_g

נזכיר לכם כי בביקורה האחרון של קארי בישראל לפני קצת יותר מחודש דיווח אתר TMZ כי מריה קארי והמיליארדר ג'יימס פקר נפגשו לצורך פגישה מסתורית וחשאית עם דמות לא ברורה, הסיבה היא שג'יימס "צריך לקבל תשובה רוחנית כלשהי, לפני שהוא שואל את השאלה בנוגע לאירוסין". את השם אגב, של אותה הדמות המסתורית איתם הם נפגשו, לא מסרו לנו. את הפגישה כאמור, הזוג מכנה כפגישה רוחנית חשובה טרום אירוסין. מקורות יודעי דבר מספרים כי לאחר שהפגישה תתרחש פעם אחת, הם מצפים שהכדור יתגלגל במהירות והזוג יהיו כבר נשואים ממש בקרוב, פקר כאמור לא רוצה את שמו של המנהיג הרוחני או המיקום מסיבות ביטחוניות.

-ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן