כמו פרפר: אליאב אוזן בשמיים, ואיפה דנית גרינברג?

דנית חוגגת מסיבת הפתעה לארוסה אליאב אוזן.

בוגר "האח הגדול", אליאב אוזן חגג ממש לפני מספר ימים 32 אביבים, יום ההולדת אמנם הסתיים אבל המתנות מסתבר שלא. לאחר מסיבת ההפתעה שאירגנה לו ארוסתו לעתיד דנית גרינברג, מקבל עתה אוזן קורס טיס במתנה, פרפר חופשי?

אחרי מסיבת ההפתעה לכבוד יום הולדתו ה-32 שאירגנה לו דנית גרינברג, ארוסתו של אליאב אוזן נראה שאין סוף להפתעות, כי אוזן קיבל במתנה ליום הולדתו קורס טיס. אז בין קעקוע לקעקוע, יצא אוזן לקורס טיס שהוענק לו במתנה על ידי גרינברג, כמובן. נראה שהארוסה הטרייה לא הסתפקה במתנה צנועה לכבוד יום הולדתו, והחליטה לפנק בקורס טיס לכבוד המאורע המיוחד.

צופה עליכם מלמעלה, אליאב אוזן.
צופה עליכם מלמעלה, אליאב אוזן.

נזכיר לכם כי לפני שבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הצעת הנישואים של אליאב אוזן. בתמונה שהעלתה באותם ימים דנית גרינברג לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, ניתן היה לראות אותה מתנשקת עם אליאב אוזן, כשהיא מרימה את יד ימין עם טבעת אירוסין, לצד התמונה הוסיפה גרינברג את הכיתוב: "מאורסת לאהבת חיי". הצעת הנישואין המדוברת התרחשה במהלך החופשה המשותפת של הזוג באי מיקונוס ביוון, שם אוזן כרע את ברכו, ושאל את דנית גרינברג את השאלה "התינשאי לי?", גרינברג שפרצה בבכי היסטרי, הסכימה כמובן.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן