צפו: גם בגיל 57 שרון סטון מצטלמת ללא בגדים

stone

נראה שגם בגיל 57 לבחורה הזו אין מעצורים: שרון סטון מצטלמת בעֵירוֹם מלא לגיליון ספטמבר של "הארפר'ס באזאר",  "אני מודעת לכך שהתַּחַת שלי נראה כמו שקית עם פנקייקים, אבל אני באמת לא מנסה להיות הבחורה הכי יפה בעולם", אומרת סטון בראיון.

שרון סטון מחליטה לחשוף הכל, כולל תמונות שלא משאירות הרבה מקום לדימיון. התמונות שיפורסמו בגיליון ספטמבר של "הארפר'ס באזאר" מלוות לצידו של מאמר שבו היא מתארת את ​​מאבקה להחיות את הקריירה שלה מחדש, לאחר דימום מוחי קשה ממנו סבלה בשנת 2001.

sharotyu_3_g

לדבריה של סטון, הניסיון לימד אותה לנצל את ההיבטים של זהותה בצורה אחרת מאשר הסקס אפיל שלה, שהגיע לשיא בפרויקט האחרון שלה, "הסוכן X", סדרה חדשה שבה היא משחקת. בעקבות הדימום מוחי בשנת 2001 סטון סבלה מאוד, הנישואין והקריירה שלה התדרדרו בעוד היא נאבקת להתאושש מבחינה פיזית. בצד החיובי, היא אומרת, "אני בחרתי לעבוד קשה מאוד כדי לפתוח חלקים אחרים של המוח שלי. עכשיו אני חזקה."

sharotyu_2_g

"אני לא מנסה להיות הכי יפה בעולם, בשלב מסוים אתה גם מבין שיופי זה לא רק גובה וצִיצִי, אלא זה לאהוב את עצמך כמו שצריך, בשלב מסוים את מתחילה לשאול את עצמך מה באמת סַקְסי? וזה לא רק החזה הזקור שלך. זה להיות נוכחת, לעשות כיף ולאהוב את עצמך מספיק כדי שתאהבי גם את האדם שנמצא איתך. אם הייתי מאמינה שלהיות סַקְסית זה להיראות כפי שנראיתי ב"אינסטינקט בסיסי" כולנו היינו עוברים יום מאוד קשה היום".

sharotyu_1_g

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן