"מה קשור" משתפים פעולה בקליפ חדש למען הקהילה האתיופית

ללא שם

תגידו שלום לשלישיית מה קשור, שצילמה בימים אלו קליפ מחאה חדש שכולו תמיכה למען קהילת האתיופים, "אל תגידו שונה, אל תגידו שחור – כולנו יצאנו מאותו החור", שרים חברי הלהקה.

שלישיית מה קשור הצטלמה בימים אלו לקליפ מחאה חדש למען קהילת האתיופים, ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי החליטו להתגייס למען הקהילה בקליפ חדש אותו הם הפיקו.

במדינת ישראל שנת 2015 החדשות מתיישנות מהר אבל ישנם דברים שאסור שייעלמו כל כך מהר מהתודעה, לכן שלישיית 'מה קשור' יוצאת בשיר חדש ובו אמירה חברתית אמיצה, השלושה מצטרפים לדרישה הציבורית לשוויון אמיתי בין אזרחי המדינה ותומכים במחאת יוצאי הקהילה האתיופית.

1ללא שם

כמו כולם, השלושה נחשפו לסרטונים מטרידים וכאבו את כאבם של קהילת יוצאי אתיופיה. השלושה יצרו קשר עם מנהיגי המחאה והביעו את רצונם לעזור ולתמוך בקריאתם, לכן החליטו להצטרף לקריאת הקהילה בדרך הטובה ביותר שהם מכירים: וידאו חדש קצר וכייפי עם דמויות חדשות אך הפעם גם נוספה לו אמירה כנה לאיחוד מלא ושוויוני בין עם ישראל.

4ללא שם

חברי השלישייה שגדלו יחד ברמלה, ובבגרותם עברו להתגורר יחד בתל אביב. העלו כבר בצעירותם מופעי סטנד-אפ והומור, ואף הופיעו במהלך שירותם בצה"ל במועדונים. בשנת 2000 העלו יחד את מופע הבידור "מה קשור?",  הם הופיעו אף בתוכנית הטלוויזיה של אלי יצפאן, "יצפאן", בערוץ 3. בשנת 2003, החלה השלישייה לעסוק גם במוזיקה.

צפו בקליפ המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן