טהוניה רובל ואושרי אלפסי מדגמנים זוגיות אוהבת

1925580-5

למרות השמועות הרבות בדבר פרידתם, המציאות מוכיחה אחרת, בתמונות שמעלה טהוניה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה נראה שהיא ובן זוגה אושרי אלפסי מאוהבים מתמיד ומדגמנים זוגיות אוהבת במיוחד, "מזל טוב לאהובי", כתבה רובל לאלפסי לאחר יום הולדתו אמש בתמונה זוגית משותפת שלהם.

להזכירכם, לפני מספר שבועות נעצר אושרי אלפסי, שחקן הכדורגל לשעבר ובן זוגה של טהוניה רובל בימים אלו בגין חשד להחזקת סוגים שונים של סמים במכוניתו, אלפסי מצידו התנגד לחלוטין למעצר והכחיש בכל תוקף את החשדות כנגדו, יממה לאחר מעצרו, שוחרר אלפסי מהמעצר במשטרת ישראל, ובחר לפרסם פוסט בו הוא מטיח אשמה וביקורת קשה מאוד על התנהלות המשטרה כלפיו, ומציין שהוא לא עבריין.

11357389_805563492890678_1420101236_n

באותו הפוסט אלפסי מסר את גירסתו לאירוע בה הוא מותח ביקורת חריפה נגד התנהלות המשטרה: "עדיין לא הספקתי להרים את ראשי וכבר שלושה גברים פרצו את הרכב שלי, חנקו אותי ושלפו אותי מהרכב. לא הבנתי מה קורה, הטיחו אותי על כביש האספלט תוך שחגורת הבטיחות עוטפת את צווארי", כותב אלפסי.

הוא מוסיף וכותב באותו הפוסט: "הכל התחיל בערב רגיל ככל ערב בחיי עצרתי ברמזור אדום עם רכבי ומאותו הרגע מסך שחור עטף את חיי. מרגע עצירת הרכב מכונית הגיחה מימיני וחתכה את הרכב שלי כמו קופסת שימורים בעוד רכבי עומד בעצירה מוחלטת. בתחילה חשבתי שנהג שיכור נכנס בי, עדיין לא הספקתי להרים את ראשי וכבר שלושה גברים פרצו את הרכב שלי, חנקו אותי ושלפו אותי מהרכב. לא הבנתי מה קורה, הטיחו אותי על כביש האספלט תוך שחגורת הבטיחות עוטפת את צווארי. רק לאחר מספר דקות הואיל אחד הבלשים להוריד את חגורת הבטיחות מצווארי ומרגע זה הסיוט החל".

925673_1604141836533008_507169948_n

רגעים ספורים אחרי שאלפסי, בן זוגה של רובל נעצר על ידי המשטרה, נעלמה הדוגמנית רובל מהשטח ומצילומים רבים, ושמועות שצצו בקרב מקורבים לזוג טענו על פרידה וכי הזוגיות נגמרה עוד לפני מעצרו של אלפסי. אלא שכיום, נראה שהזוג ממשיכים לדגמן זוגיות אוהבת, ופרשת הסמים לגמרי מאחוריהם.

במוצאי שבת האחרונה (אמש) חגג אלפסי יום הולדת, ורובל העלתה תמונה זוגית משותפת שלהם כשהיא כותבת לצידה: "מזל טוב לאהובי".

סוף טוב הכל טוב.

ShowImage

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן