מסתמן: אסי עזר צפוי לפרוש מההנחייה של "הכוכב הבא"

1558418-5

אסי עזר, מנחה תוכניות הריאליטי "האח הגדול" ו"הכוכב הבא" המשודרות בפריים טיים של ערוץ 22, יאלץ לוותר על אחת מהן. הסיבה: שתי התוכניות צפויות להיות משודרות במקביל זו לזו, עקב אילוצים טכניים, אז עם מי יבחר עזר להמשיך – ברותם סלע או בארז טל?

התרגלנו לראות אותו מנחה כל תוכנית אפשרית כמעט בפריים טיים הטלווזיוני של ערוץ 22, והפעם נראה לנו שהבשורה הזו לא בדיוק תשמח את עזר. מנחה הטלוויזיה אסי עזר צפוי לעזוב את אחת מ-2 התוכניות של ערוץ 22.

next_star_11_assi_WIDE_c

הסיבה העיקרית בגינה נאלץ לעזוב המנחה, היא העובדה שבלוח השידורים החדש של הזכיינית "קשת", גם "הכוכב הבא" וגם "האח הגדול" משובצות במשבצת זמן זהה. אין הכוונה לשידורי התכנית, שכן התוכניות ישודרו בימים שונים במהלך השבוע, אלא בעובדה שכל תכנית צפויה לתפוס 2 ימים בלוח השידורים המרכזי, והיות ומדובר ב-2 תוכניות שונות, מדובר בסך הכול 4 ימים בשבוע ש"קשת" צפויה לשדר תוכניות אלו. מצב זה יוצר בעייתיות היות ולא ניתן שעזר יופיע על מסך הטלוויזיה ארבע פעמים בשבוע וינחה 2 תוכניות שונות זו מזו המשודרות במקביל האחת לשנייה.

בימים אלו מתדיינים בזכיינית ערוץ 22 מה ניתן לעשות בנידון, אולם נכון לרגע כתיבת הכתבה, נראה כי עזר ייאלץ לעשות בחירה גורלית וכואבת בין האם להמשיך להנחות את "האח הגדול" לצידו של ארז טל, או האם להנחות את "הכוכב הבא" לצידה של רותם סלע. היות ומדובר בלוח שידורים צפוף במיוחד, לא נראה פתרון אחר באופק, ולפי מקורבים לאסי עזר, נראה כי עזר יעדיף להישאר בתפקיד ההנחייה של "האח הגדול", ולהיפרד מרותם סלע ו"הכוכב הבא".

יוותר על האח הגדול? עזר
נשאר באח הגדול? עזר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן