יוצאת "המירוץ למיליון" יוכי אפוליאון הותקפה ברמת גן

11705320_1006401879379563_286660339362613042_n

יוכי אפוליאון, יוצאת "המירוץ למיליון" לשעבר, והחצי השני של לינור פחימה הותקפה אמש (חמישי) בכיכר אורדע ברמת גן על ידי עוברת אורח, אז היא צלצלה למשטרה, "לקחתי 10 צעדים אחורה והתקשרתי למוקד 100 להזמנת ניידת, נאלצתי להמתין לניידת המשטרה למעלה מ-30 דקות, תוך כדי שאני מתקשרת למוקד יותר מ-4 פעמים, אז סוף סוף אחרי 40 דק הגיעה ניידת משטרה, כמה עצוב שזאת המדינה שלי, כמה עצוב לי שכוח האכיפה שאמור לתת לי ביטחון ושמירה מזלזל בסיפורים ומזלזל באנשים", כותבת יוכי.

היא רק רצתה לשבת לאכול פלאפל ברחוב מרכזי ברמת גן, אבל לזה היא לא ציפתה, במהלך הארוחה הותקפה יוכי אפוליאון על ידי עוברת אורח שישבה לידה ושפכה עליה בקבוק קולה מלא, כשיוכי צלצלה למשטרה להתלונן על התקיפה, היא נתקלה בגוף מסורבל, איטי והגדירה אותו כגוף שמזלזל בסיפורים ובאנשים.

"יושבת לתומי בפלאפל כיכר אורדע ברמת גן, מולי עומדת אישה שנראית יצאנית, עם ילדה יפיפייה קטנה וחמודה. שכל מה שאני רואה זה את האמא צועקת וצווחת על הילדה ועושה עיוותים בגוף כמן אחת שצורכת סמים קשים!!! לבושה בבגדים מינימלייים ומדיפה ריח רע מאד. וכאשר הן התיישבו לאכול באחד השולחנות האמא הפנתה גב לילדה הקטנה ומלמלה מילים ועיוותה עיוותים קשים בגוף.. היה לי מוזר וכואב והתיישבתי באחד השולחנות ליד לאכול. האישה שראתה שאני וחברתי מסתכלות בתמיהה על המקרה הסתובבה אליינו, קמה ובאלימות וקללות בפורטוגזית שפכה עלינו בקבוק קולה שלם!!!!!

בשניה הראשונה הייתי בשוק ובהלם עם ביס של אוכל בפה לא מבינה מה קורה סביבי ואם אני בכלל נמצאת בסביבה של הבית שלי… היא לא הסתפקה בשפיכת הקולה והקללות אלה גם בהנפת התיק שלה תוך כדי שהוא פוגע בנו. בצורה מאיימת ומפחידה. לראשונה בחיי לא ידעתי איך מתנהגים בסיטואציה מוזרה אלימה שכזאת. לקחתי 10 צעדים אחורה והתקשרתי למוקד 100 להזמנת ניידת, תוך כדי שאני מציינת בטלפון שהמקרה נראה לי לא בריא ולא תקין בעליל!!! ושמישהו חייב להגיע בדחיפות כי יש ילדה קטנה בסיפור שנראית מבוהלת ומפוחדת!!! נאלצתי להמתין לניידת המשטרה למעלה מ-30 דקות!!! תוך כדי שאני מתקשרת למוקד יותר מ-4 פעמים, לוקחת את הסיכון לחטוף מהאישה שוב מכות ונאלצת לחטוף צרורות של קללות במהלך כל ההמתנה הזאת שהאישה מנסה לברוח עם ילדה קטנה. אז סוף סוף אחרי 40 דק הגיעה ניידת משטרה, אבל האישה עלתה על האופניים שלה ונסעה לדרכה..והשוטר העייף שהגיע לא התעניין ופטר אותי לדרכי. כמה עצוב שזאת המדינה שלי, כמה עצוב לי שכח האכיפה שאמור לתת לי ביטחון ושמירה מזלזל בסיפורים ומזלזל באנשים. לי כואב אישית על הילדה. ולא רציתי לרגע אפילו למצות את הדין עם האמא כי היא נראית ומתנהגת כלא בריאה בנפשה. מצער ועצוב לי מאד".

1484182_710976638922090_1359744286_n
הותקפה ע"י עוברת אורח, יוכי אפוליאון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן