המשטרה: "נבדוק מחדש את התלונה של אייל גולן, כנראה שלא בוצעו האזנות סתר"

435321

בתחילת השבוע הגיש הזמר אייל גולן תלונה במשטרת ישראל על כך שהוא איתר מכשירי האזנות סתר בביתו, לטענתו מכשירי הציתות היו בביתו למעלה משנה, היום אומרים במשטרת ישראל כי תלונתו של גולן נבדקת מחדש, עוד נודע לפורטל עומרי חיון כי בחקירה שנפתחה בנושא קבעו השוטרים כי לא הוצב אף מכשיר האזנה בסביבתו של הזמר המפורסם, כל הפרטים.

לפני שלושה ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שאייל גולן טען כי מצא מתקן האזנות בביתו הפרטי, לפי הגרסה של גולן ואנשיו הוא היה נתון במשך זמן רב תחת מעקב והאזנות שאפשרו את סחיטתו.

לפי מקורבים מתקן ההאזנות נמצא מספר חודשים בביתו של גולן. חברת חקירות פרטית ששכר גולן מצאה את המתקן המדובר שעלול לעורר סערות בעולם הבידור אם התוכן ממנו יחשף. לפי אנשי גולן הוא טוען שמספר גופי תקשורת ואנשי תקשורת ניסו להפיל אותו באמצעות המתקן הזה.

היום (חמישי) אומרים לנו גורמים במשטרה כי גולן כנראה לא נפל קורבן לעבירה. לפי הערכות, לא הותקנו מכשירי האזנת סתר בביתו של אייל גולן, בניגוד גורף לתלונתו במשטרה ביום שני האחרון, תלונתו של גולן נבדקת כרגע מחדש.

עוד מסר גולן לחוקרים במשטרת ישראל כי לדעתו יש מספר מסויים של אנשים שעלולים היו להתקין את מכשירי הציתות, חלקם שמות מוכרים מאוד בתעשיית הבידור, לחוקרים הוסיף גולן וסיפר שלפי החשד שלו מי שצותת לו בחודשים האחרונים, הוא גם מי ש"דאג" לחשוף את פרשת הקטינות שהתלוננו כנגד גולן (תיק שנסגר מחוסר ראיות).

10860207_1129710270378896_1458809409_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן