לחיי האהבה: איתי וייזר בן הזוג של רן דנקר נחשף

123

אחרי שגילנו רשמית הבוקר שרן דנקר נמשך (גם) לגברים וחי בזוגיות עם גבר כבר במשך שלוש שנים – הגיע הזמן לגלות מי זה שעושה לו פרפרים בבטן, ושעליו אמר דנקר: בסוף העניין הוא זוגיות, לבנות בית עם אדם שאתה אוהב".

הבוקר חשפנו כאן בפורטל עומרי חיון כי רן דנקר בן ה-31 נמשך גם לגברים, ומחליט לצאת רשמית מהארון. לא מעטים יגידו שזה היה צפוי, שהכתובת הייתה כבר מזמן על הקיר ושבעצם כל אדם שני במדינה ידע על הנטיות הללו, אבל עד שזה לא סופי, זה לא סופי. בראיון למוסף "ידיעות אחרונות" מספר דנקר על נטייתו המינית ומשיכתו גם לגברים.

צלמי הפפארצי גם מזמן הכירו את בן זוגו של רן דנקר, ועשרות תמונות שלהם תועדו ונשמרו בארכיון, שכן לא יכלו להתפרסם בתקשורת, עד הודאתו של רן דנקר בעניין. היום כבר מותר לפרסם – לבן זוגו של רן דנקר קוראים איתי וייזר, בתפקידו הוא במאי הצגות ותסריטאי, וייזר הוא אב לילדה בת ארבע, ובימים אלו הוא חולק דירה ביחד עם דנקר ביפו. את הילדה אגב, מגדל וייזר בנפרד מהזוגיות שלו עם דנקר, אבל היי, לפחות הזוג חולק כלב במשותף בדירתם.

בן זוגו של דנקר: איתי וייזר
בן זוגו של דנקר: איתי וייזר

"המיניות היא עוד דרך של הנפש לבטא את עצמה. היא מורכבת ובנויה מהמון חלקים. כסך האנשים כך סך האפשרויות המיניות. אני חושב שאף פעם בחיים שלי לא הרגשתי בית כמו שאני מרגיש עכשיו, מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, הוא לגלות שאני שלוש שנים בזוגיות. נקודה, פשוט התאהבתי, אני נמשך לנשים ולגברים. למה צריך לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב", חושף דנקר במהלך הראיון.

10672270_10152212180501307_4283300311905731086_n

השיר שלהם, להתראות נינט שלום איתי.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן