יוצא מהארון: רן דנקר מתוודה: "אני בזוגיות עם גבר כבר שלוש שנים"

אחרי למעלה משלוש שנים של שמועות, עכשיו זה קורה רשמית: רן דנקר נחשף ומספר לכולם בראיון כי הוא "נמשך גם לנשים וגם לגברים", ואף מודה כי בשלוש השנים האחרונות הוא ניהל מערכת יחסים זוגית מלאה עם גבר, "בסוף העניין הוא זוגיות, לבנות בית עם אדם שאתה אוהב", מה יש לנינט להגיד על זה?

לכל המעריצות והמאוהבות באקס של נינט, השחקן וכוכב "השיר שלנו" רן דנקר בן ה-31, כן קראתן היטב- בשלושת השנים האחרונות מנהל רן דנקר מערכת יחסים זוגית עם גבר. נראה כי זה הווידוי החושפני עליו דיבר רן דנקר כבר בחודש אפריל השנה, ברדיו 103 FM אותו חשפנו כאן באתר, באותו הראיון חשף רן דנקר כי "הוא מצא את הלב שלו", רק לא סיפר לנו שמדובר בלב גברי במיוחד.

בסוף השבוע הקרוב עתיד להתפרסם מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות, במסגרתו נערך ראיון עם הכוכב דנקר, שם הוא חושף לעיתונאי איתי סגל שהוא נמשך לגברים וחי עם בן זוג כבר למעלה משלוש שנים.

"המיניות היא עוד דרך של הנפש לבטא את עצמה. היא מורכבת ובנויה מהמון חלקים. כסך האנשים כך סך האפשרויות המיניות. אני חושב שאף פעם בחיים שלי לא הרגשתי בית כמו שאני מרגיש עכשיו, מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, הוא לגלות שאני שלוש שנים בזוגיות. נקודה, פשוט התאהבתי, אני נמשך לנשים ולגברים. למה צריך לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב", חושף דנקר במהלך הראיון.

אמש נערכה הצגת הבכורה של "נעצר בחצות", שבה מככב דנקר בתפקיד הראשי וכבר קוצר שבחים על משחקו. זהו התפקיד הראשי השלישי שלו בתיאטרון הבימה, ובימים אלו הוא עסוק בחזרות למחזמר "אוויטה" לצד שירי מימון ועובד על אלבום חדש שהוא כותב ומלחין.

"אם כל מה שהיה מעניין אותי במקצוע הזה זה כסף, הייתי הולך להיות איש עסקים או לעבוד אצל תשובה בגז. אותי מניע אתגר וחיפוש. לא רוצה להישאר באותם מקומות שהייתי בהם. אני מחפש היום לעשות דברים שהם פחות הטייפ קאסט שלי, כמו שמתאפשר לי ב'נעצר בחצות'".

 

1915149-5

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן