אז איך עדי הימלבלוי קראה לבן שלה?

11335114_1591040907850508_453863267_n

ימים ספורים אחרי הלידה מעלה השחקנית עדי הימלבלוי תמונה נוספת שלה ושל הבייבי הקטן שלה לעמוד האינסטגרם הפרטי שלה, כשהיא חושפת את השם שלו, כל הפרטים.

בדיוק 9 חודשי היריון של השחקנית השחקנית עדי הימלבלוי (29) עברו, ולה ולבן זוגה נדב פלד (31) נולד בן בכור ראשון. במשך חודשים הסתובבה הימלבלוי עם בטן עגלגלה וסיפקה לכל צלמי הפפארצי והמתעניינים לא מעט בדיחות בנוגע להיריון שנמשך כמו נצח, אבל בשבוע שעבר הכל הגיע לסיומו, כאשר ילדה השחקנית המוכשרת בן בכור ראשון בבית החולים איכילוב בתל אביב.

אז אחרי שהמשפחה גילתה, הבעל וכמובן החברים הקרובים – הגיע גם תורנו לדעת, אחרי טקס ברית המילה המצומצם במיוחד שנערך בפרטיות, מוכנה הימלבלוי לגלות לנו את שם התינוק הקטן.

ללא שם

בטקס ברית צנוע במיוחד שנערך ביום חמישי האחרון, בו נכחו בני משפחה, חברים ומקורבים לבני הזוג האוהב, הוכרז רשמית שמו של הבן. השם של התינוק הוא ללא ספק שם שיכול להיות תקף לא רק בישראל – היות והוא עונה לשם… ליאו.

ליאו פלד שנולד לפני קצת פחות משבועיים, הגיח לעולם בדיוק שנה אחרי שהוריו נישאו בטקס במהלך מבצע "צוק איתן", הימלבלוי ופלד היו חברים טובים במשך שנים רבות, ולאחר הפרידה המדוברת שלה מארוסה לשעבר, אורן מאור, העבירה הימלבלוי את היחסים עם פלד שלב אחד נוסף קדימה, לעבר משהו רציני יותר. זה היה רק עניין של זמן עד שהם התחילו לצאת, התחתנו זה לזו, וכעבור כמה חודשים הודיעו בשקט על בייבי חדש שמתבשל בבטן.

238774

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן