גלעד שליט ובת זוגו עדי סיגלר עדין לא מתחתנים

ללא שם

מאז שעות הלילה הופץ בטוויטר ובפייסבוק הודעת על חתונה של החייל המשוחרר גלעד שליט ובת זוגו עדי סיגלר בת ה-23 אבל לאחר בירור הפרטים אנחנו מצטערים לאכזב שליט טרם שלף טבעת. "אני רק שמחה שאתה פה איתי, שאתה שלי, שאתה האדם הכי צנוע, אופטימי ורגיש ושאתה אוהב אותי בחזרה. מחכים לבשורות טובות אני אוהבת אותך, הגבר של חיי", כתבה סיגלר. כל הפרטים.

בשעות הלילה ספרנו לכם כי שליט הציע נישואים לבת זוגתו בשנתיים האחרונות אבל מסתבר לפי מקרובים לזוג הטבעת שיש לסיגלר היא בכלל מתנה מהמשפחה ולא משליט. רק לפני מספר ימים ספרנו לכם כאן בפורטל כי מי שעוקב באדיקות אחרי מערכת היחסים הצנועה במיוחד של גלעד שליט ובת זוגו עדי סיגלר (23) בוודאי יודע שהזוג מנסים לשמור בפרטיות יתרה ובקנאה על היחסים ביניהם ולא ממהרים לשתף, אך למרות זאת ביום בו למדה למבחן בתואר הראשון שלה, העלתה סיגלר פוסט אוהב וזוגי במיוחד לעמוד הפייסבוק שלה, כל הפרטים. בת זוגו של גלעד שליט (29) בשנתיים האחרונות, עדי סיגלר (23) יודעת בדיוק איך הולכת להראות המשפחה שלה, וגם ברור לה בדיוק מי האימא ומי האבא, ומסתבר שהיא לא מפחדת לדבר על זה.

ללא שם

אחרי זוגיות של כמעט שנתיים, העלתה סיגלר פוסט לעמוד הפייסבוק שלה בוא היא כותבת: "אז זאת המשפחה שלנו. גלעד התפקיד האבא ואני בתפקיד האימא. בלה (הכלבה) היא הנסיכה הקטנה שלנו. בימים כאלו, שמצד אחד הראש עמוק בלימודים ומצד שני הלב כואב ונזכרים וחושבים על העבר, אני רק שמחה שאתה פה איתי, שאתה שלי, שאתה האדם הכי צנוע, אופטימי ורגיש ושאתה אוהב אותי בחזרה. מחכים לבשורות טובות ועל הדרך גם שנוציא ציונים סבירים… אני אוהבת אותך, הגבר של חיי".

ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן