קייטלין ג'נר בנאום: "החודשים האחרונים היו עמוסים בחוויות שונות ורגשות"

635725990836510354-AP-2015-ESPY-AWARDS---SHOW-74527782

קייטלין ג'נר עלתה לנאום בבמה כשהיא קיבלה אמש (רביעי) פרס על תרומתה החשובה לעולם הספורט, כשהיא על הבמה הודתה ג'נר לילדיה שהיו נמצאים בקהל באותו הזמן, הזילה דמעות וסיפרה על התלאות והקשיים בחייהם של הקהילה הטרנסג'נדרית, שהיא דורשת לקבל את האחר.

אמש (רביעי) היא קיבלה מחיאות כפיים ותשואות סוערות כשהיא נאמה בטקס פרסי הספורט ESPYS – שם הוענק לג'נר "פרס האומץ",  ג'נר הגיעה לטקס כשהוא מלווה בכל ילדיה קים, קורטני, קנדל, קלואי, קיילי, ברודי, בורט, ברנדון וקייסי.

"אני אף פעם לא רציתי לפגוע באף אחד אחר, יותר מכל לא במשפחה שלי ובילדים שלי," אמרה ג'נר, כשהיא מנגבת את עיניה מדמעות, "החודשים האחרונים היו עמוסים בחוויות שונות ורגשות, אבל אם לומר את האמת, נראה שבכל פעם אני שמה את עצמי בסיטואציות מלחיצות בחיי כמו להתחרות בספורט ולגדל משפחה, מעולם לא הרגשתי לחץ כמו שהרגשתי בחודשים האחרונים – לבחור את המלתחה המושלמת. טוב בנות, אני מבינה אתכן, לבחור את השמלה, את הנעליים, את השיער ואת האיפור, זה היה מתיש, ולבסוף גם משטרת האופנה הקפדנית, בבקשה תהיו נחמדים איתי, אני חדשה בזה", נאמה ג'נר.

ללא שם

עוד בנאומה התייחסה ג'נר לקשיים הרבים של הקהילה הטרנסג'נדרית, ושל בני הנוער, תוך שהיא מפרטת בנאומה בלא מעט דוגמאות של כאלו שהתאבדו עקב כך, כשהיא קוראת לקבל האחר והשונה.

"השינוי היה קשה עבורי יותר מכל דבר שיכולתי לדמיין", בבקשה תגלו סובלנות וסבלנות כלפי האחרים, סיכמה ג'נר.

צפו בנאום:

Thank you, Caitlyn Jenner, for your remarkable and inspiring words. We adore you. We love you. We applaud you. #ESPYS

Posted by Superfruit on Wednesday, July 15, 2015

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן