סיכום 24 השעות הראשונות של מריה קארי בישראל

237554

הזמרת הבינלאומית אולי הבולטת ביותר של עולם הפופ, מריה קארי נחתה אמש בישראל עם בן זוגה המיליארדר ג'ימס פקר והתאומים שלה לביקור קצר באתרים הקדושים בישראל בירושלים, ובתל אביב, כל הפרטים.

אמש נחתה מריה קארי ביחד עם בן זוגה בנמל תעופה בן גוריון במטוסה הפרטי, לביקור קצר בירושלים ובתל אביב. קארי לא הגיעה לבד אלא עם התאומים שלה מרוקן ומונרו, שמלווים אותה. קארי צפויה לשהות בישראל רק עד מחר (יום שני) ומכאן היא טסה להופעת ענק בווגאס.

בנמל התעופה בן גוריון חיכו לקארי מאות מעריצים שחסמו את הדרכים, והציפו אותה באהבה, בלונים, פרחים ובעיקר המון מצלמות שנשלפו.

-ללא שם
המהומות בנמל התעופה בן גוריון עם הנחיתה של מריה קארי

אלא שכאן לא הסתיימו המהומות, מלבד המעריצים, אל נמל תעופה בן גוריון הגיעו גם צלמי פפארצי רבים על מנת לתעד את הביקור, כאשר הגיע צלם של גיא פינס לתעד מקרוב מאוד את מריה קארי, החליטו המאבטחים שלה לפעול בכוח כנגדו,המאבטחים ביקשו מהצלם לעזוב מיד את המקום, אך הוא בחר להסביר להם שמדובר בשטח ציבורי לחלוטין, התשובה שלא מצאה חן בעיני המאבטחים גרמה לוויכוח סוער שסיומו באלימות פיזית.

Mariah_Carey_brother-report-thatgrapejuice

בתוך כל המהומה אתר TMZ מדווח כי מריה קארי והמיליארדר ג'יימס פקר לצורך פגישה מסתורית וחשאית עם דמותה לא ברורה, הסיבה היא שג'יימס "צריך לקבל תשובה רוחנית כלשהי, לפני שהוא שואל את השאלה בנוגע לאירוסין". את השם אגב, של אותה הדמות המסתורית איתם הם עתידים להיפגש, לא מסרו לנו. את הפגישה כאמור, הזוג מכנה כפגישה רוחנית חשובה טרום אירוסין. מקורות יודעי דבר מספרים כי לאחר שהפגישה תתרחש פעם אחת, הם מצפים שהכדור יתגלגל במהירות והזוג יהיו כבר נשואים ממש בקרוב, פקר כאמור לא רוצה את שמו של המנהיג הרוחני או המיקום מסיבות ביטחוניות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן