מאות מפורסמים שינו את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק כאות הזדהות לחוק נישואים חד מיניים

מארק

חגיגה של צבעים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, לאחר החלטת בית המשפט העליון בוושינגטון כי נישואים חד מיניים הפכו לחוקיים בארצות הברית, מאות אתרים הוסיפו את צבעי הגאווה אליהם. הסלבס מיהרו להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק, כל הפרטים.

חגיגה של ממש בארצות הברית, לאחר שבית המשפט העליון החליט ביום שישי האחרון כי נישואים חד מיניים הפכו לחוקיים, החלטה זו תקפה מעתה בכל 50 המדינות של ארצות הברית, והיא התקבלה ברוטב מוחלט. תנועת זכויות הקהילה הגאה בארצות הברית מדווחת על ניצחון והצלחה רבה במאבק שלהם לשיווין זכויות.

אובמה, נשיא ארצות הברית אמר בנאומו: "כל האמריקנים שווים בפני החוק. בני אדם צריכים לקבל יחס שווה, ולא משנה מי הם, או את מי הם אוהבים, אם אנחנו באמת שואפים לשוויון, האפשרות שלנו לאהוב זה את זה צריכה להיות שווה באותה המידה, הפסיקה הזו היא ניצחון לזוגות של הומואים ולסביות שנלחמו במשך כל כך הרבה זמן. היא ניצחון לילדים שהמשפחות שלהם יוכרו עתה, כמו כל המשפחות. היא ניצחון לבעלי הברית ולתומכים שלחמו במשך דורות כדי לשנות את התפיסה. היא ניצחון לאמריקה. כשכל האמריקנים מקבלים יחס שווה, אמריקה חופשייה יותר".

בעקבות ההחלטה ההיסטורית החליטו ברחבי האינטרנט בכלל, וברשת החברתית פייסבוק בפרט על שיתוף דגלי הגאווה, ואופציה לשינוי תמונת הפרופיל, מאות מפורסמים ואושיות תרבות לא נשארו אדישים ומיהרו להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונה בעלת רקע של צבעי הגאווה.

מיכל גבריאלוב
מיכל גבריאלוב
אמירה בוזגלו
אמירה בוזגלו
ניקי גולדשטיין
ניקי גולדשטיין
סתיו ספיר
סתיו שפיר
עדי שילון
עדי שילון
אוריאל יקותיאל
אוריאל יקותיאל
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
11412326_871738966196720_2013766784556561655_n
אמנם זאת לא תמונה רשמית, אבל לא יכולנו שלא לקנח את האייטם עם טיפה הומור. מחווה לתמונת הענק של רני רהב ביום גאווה חגיגי זה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן