הזמרת האנונימית מאקס פקטור נחשפת בשמה

20150614084140-260x300

הפרק הראשון של "אקס פקטור" לא מפסיק לספק הפתעות, לאחר הביצוע של ברק אוגלבו בתכנית הוצפו הרשתות החברתיות בתגובות נגד אותו הילד בן ה-15, בפעם השנייה דודו אבגי, התגלה כבוגר של בית צבי, ולא כעובד מכולת פשוט כפי שהוצג, וכעת מתגלה לנו כי המתמודדת שהזדהתה כאנונימית דתייה היא בעצם זמרת מוכרת המופיעה בקרב המגזר הדתי חרדי ואף נחשפת בשמה.

המתמודדת הדתית חרדית שהופיעה בתכנית "אקס פקטור" וסירבה לחשוף פרטים מזהים על עצמה היא שולמית ג'רסי, כך טוענים באתר הדתי פיציפקעס באינטרנט. שולמית ג'רסי היא זמרת שהייתה עד לפני כ-10 שנים חילונית לחלוטין ששרה לכל קהלי היעד, ומאז שהתחזקה הניחה לשירה, כיום נראה שג'רסי רוצה לחזור לאור הזרקורים, לאחר החשיפה שלה בפרק הפתיחה של התכנית במוצ"ש.

במהלך הראיון אמרה הזמרת האנונימית בת ה-35 לרפאלי "אני מרגישה שהקול שלי כלוא בכלוב, אני רוצה שהוא ייצא החוצה", כעת מתברר כי קולה של הזמרת דווקא מפורסם מאוד, שכן היא מופיעה בקרב הציבור הדתי חרדי במשך זמן רב ואף הופיעה בבנייני האומה, וכאמור שמה הוא שולמית ג'רסי.

למערכת פורטל עומרי חיון נודע שבמהלך העונה, וכנראה כבר בפרק השני שהיא תצטלם אליו, תיחשף שולמית ג'רסי בשמה המלא.

61094761497282640360no

"אני לפני כ-13 שנה הייתי בחורה חילונית עם חלום ענק להיות זמרת, והתחלתי לחזור בתשובה ולהתחזק ופשוט שמתי את הכל בצד, ועזבתי את זה. אני חוששת שאנשים בחברה שלי יכולים לראות את זה בצורה לא יפה, לא הלכתית, אני יודעת שזה נראה פרדוקס שאני מסתירה את הזהות שלי, אבל מגיל קטן אני אהבתי לשיר ורציתי לעשות את זה בענק, וכשחזרתי בתשובה הבנתי שאני כבר את החלום שלי לא אגשים, אני הייתי במקום של להיות אמא, אישה, רעיה, אני התמסרתי לזה, ותמיד רציתי שישמעו אותי. אני מודה ואומרת פה בגלוי שזה היה אחד הדברים, אם לא הדבר הכי קשה בכל התהליך של התשובה שלי, מבחינתי הייתי יכולה לשים על עצמי כיסוי ולשיר, לפני כולם, אבל תנו לי לשיר, להוציא את הקול שלי, אי אפשר להמשיך לחיות ככה, אני מרגישה שזה חזק ממני", אומרת הזמרת האנונימית העונה לשם שולמית ג'רסי, במהלך התכנית.

צפו באודישן של שולמית ג'רסי:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן