גל אוחובסקי, נדב אבוקסיס ויובל אברמוביץ' מסתכסכים בגלל אורנה בנאי

אורנה בנאי יוצאת מהארון ואנשי התקשורת לא חוסכים בדעות: העיתונאי יובל אברמוביץ' פרסם סטטוס נגד גל אוחובסקי, שלטענתו אחרי היציאה של בנאי לא נשאר לאוחובסקי את מי להוציא מהארון. נדב אבוקסיס הגיב שהיציאה של אורנה הרסה את הסיקור התקשורתי על הדרת נשים ושעדיף שלא הייתה יוצאת וגל אוחבסקי הגיב לו בזעם: "אתה פתטי" שמח בביצה.

אורנה בנאי החליטה לצאת מהארון ואנשי הביצה לא נשארים אדישים, אבל סטטוס אחד של העיתונאי יובל אברמוביץ  בלט מעל כל השאר. אברמוביץ' כתב סטטוס נגד גל אוחבוסקי לאחר סכסוך ממושך בין השניים: "איזה באסה לאוחובסקי. עכשיו גם אורנה בנאי יצאה מהארון. לא נשארו לו הרבה אנשים לעשות להם אאוטינג".

אוחובסקי התעלם מהעקיצה אבל אז הגיע נדב אבוקסיס שהגיב לסטטוס: "תודה לאורנה,שבזכותה יש היום ירידה בסטטוסי שנאה למגזר החרדי. או בקיצור,אורנה עשתה היום למאבק החרדי את מה שעשה מעצר מרגול למחאה החברתית"

אוחובסקי לא נשאר אדיש לתגובה ופרסם בפייסבוק האישי שלו: "לסיכום היום: פרס האישה שבא לחבק ולהגיד לה "כל הכבוד, יהיה בסדר" מגיע לאורנה בנאי. פרס האיש הכי פתטי מגיע לנדב אבקסיס אחרי מה שכתב בפייסבוק שלו. מה שנאמר אין גבול"

אוחבסקי אומנם התעלם מהעקיצה של אברמוביץ אבל בין השניים עבר חתול שחור והם לא מדברים תקופה ארוכה.

נדב מה קרה שם?: "אין תגובה"

אוחובסקי מה איתך: "אין לי עוד מה להגיד מלבד מה שכבר כתבתיי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן