קרב חתולות: שני אלון נגד אלכסה דול

14327462649086_b

שני אלון, שנבחרה להנחות את התכנית "החופשה המושלמת", מארחת מדי שבוע בתכנית זוג אחד מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", אז מה קרה כשאלכסה דול הגיעה להשתתף בחופשה המושלמת, ואיך זה נגמר?

לפני כחודש דיווחנו לכם כאן בפורטל ששני אלון זוכת "המירוץ למיליון", זכתה לא רק בחצי מיליון (החצי השני של שי, הפרטנר שלה במירוץ), אלא גם קיבלה תפקיד מנצנץ וחדש בטלוויזיה. בתקופה הקרובה צפויה אלון להמשיך להופיע על המסכים של כולנו, והפעם בערוץ 2. הזכיינית "רשת" בחרה באלון כמנחה בתכנית "החופשה החלומית". את שתי העונות הראשונות של התכנית הנחו רומי וקורל, הרצות למיליון מהעונה הקודמת. נדמה כי בהפקה הבינו כי יש צורך להעביר רוח רעננה בתוכנית, והחליטו לגייס את אלון לתפקיד.

למי שלא מכיר את "החופשה המושלמת" מדובר תכנית טיולים אינטראקטיבית בהנחיית שני אלון, בה הגולשים מהבית נותנים לה טיפים פרקטיים ביעדים קסומים. בכל שבוע שני בוחרת מתמודד אחר שהיה במירוץ למיליון שיתלווה אליה להרפתקה.

בימים אלו אלון נמצאת בעיצומם של צילומי התכנית, באחד מהפרקים השתתפה גם אלכסה דול, (המירוץ למיליון) כאורחת בתכנית. ימים ספורים לאחר מכן, נכתב כך באחד ממדורי הרכילות: "(במהלך צילומי התכנית "החופשה המושלמת") מריבה קולנית פרצה בין השתיים (אלכסה דול ושני אלון) על רקע לבישת בגדי ים מול המצלמות, שני סירבה לשתף פעולה בעוד אלכסה התלהבה מהרעיון".

כך הגיבה שני אלון לאחר שקראה את הרכילות שנכתבה-

"קודם כל בחרתי להגיב פה ולא בעיתון כי אני בוחרת תמיד באמת שלי ולא של אף כתב או עיתון רכילות או לחלופין מילותיה ה"שנונות" של אלכסה דול לאותו כתב. אז אלכסה דול ה"יקרה" כמה שלא נחשפת במירוץ למיליון ברוע שלך ובצרות העין, אי אפשר להסביר באמת במילים עד כמה זה נכון וכמה צבועה רעה והכי עצוב שקרנית את! המריבה ממש לא פרצה על רקע לבישת בגדי הים. אפילו מצחיק אותי לרשום זאת ואף מגוחך ביותר, הרי אני בטוחה בעצמי במי שאני ובאיך שאני נראית ועוד ליד בחורה כמוך שהכל כל כך fake!!!! המריבה פרצה באמצע ארוחת צהריים פשוטה שבה הרוע שלך לא הצליח להשמר בפנים ופשוט החלטת לומר כמה את לא מפרגנת על כך שהוחלט שאני זו שמנחה את החופשה המושלמת, וכמה שאת לא מסוגלת להכיל זאת! ואלה בדיוק היו מילותייך: "לא מסוגלת לפרגן למישהו שקיבל משהו שהיה אמור להיות שלי", "כנראה שיש לך מעלה אם את מסוגלת לפרגן לאחרים , אני לא מסוגלת כזו אני" ועוד "פנינים " שיצאו מפיך הלא מאוד חכם ! והכי מצחיק, הכל מצולם ככה שאין לך איך לברוח מהאמת! ניסיתי להסביר לך שבחיים לפעמים יש פעמים בהם לא תמיד מה שרוצים מקבלים, ואם האחר קיבל זאת אפשר לפרגן ולהמשיך לכבוש יעדים חדשים. והכי חשוב שברגע שמפרגנים לאחר האנרגיות והקסם שבלפרגן לאחר תמיד יובילו אותך למקומות הנכונים ויניבו לך לא מעט הצעות חדשות. אבל שוב הרוע יצא ולא הצלחת לעצור את עצמך מלומר שוב ושוב כמה קשה לך לקבל את זה שאני זו שמנחה וכמה את שוב לא מצליחה לפרגן! אז "חביבתי" יש משפט בחיים שאומר "הגאווה היא שורש לכל המידות הרעות והענווה היא שורש לכל המידות הטובות" מאחלת לך מכל ליבי שתלמדי למצוא את המקום לפרגן לאחרים , להתעסק בעצמך במקום בהצלחות של אחרים. בהצלחה ענקית שני אלון.

כך כותבת אלון לאלכסה דול, ולא חוסכת באף מילה. קרב חתולות שבו אף אחת לא נשארת חייבת.

11263094_657496907688129_2794248200864891588_n

10940437_782523215136322_5205304393119100394_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן