צפו: נירו לוי נגד הקהילה הגאה: "ילדים להורים הומוסקסואליים יצאו מתוסבכים"

040577
סערה הומופובית בבית "האח הגדול" השחקן נירו לוי נשמע אומר במהלך שיחה עם סטלה עמר מילים כנגד זוגיות הומוסקסואלית: "ילדים להורים כאלו, יצאו מתוסבכים, "זה מנוגד לחוקי הטבע", "זו לא המשפחה הנורמטיבית", "הומואים הפכו לכאלו בגלל בעיות שהם סבלו מהם בבית"."משפחות גאות זו המצאה, יגדלו ילדים מתוסבכים, "אני מסתכל על ההשלכות הפסיכולוגיות של זה. אי אפשר להימנע מהן, כמו שיש הורים מתוסבכים, בגלל זה יוצאים רוצחים, קרימנלים וגנבים. בגלל הורים כאלה, זה אותו דבר, זה הורים מתוסבכים"

רגע אחרי הפרישה של ישראל גודוביץ והפוסט החושפני שכתבה אריאנה מלמד נראה שהעסק הזה שנקרא "האח הגדול VIP" ממשיך להסתבך: נירו לוי תועד היום (רביעי) כשהוא מדבר בחצר האח הגדול על הורות בכלל ועל הורות הומוסקסואלית בפרט, לטענתו כיום מתערבים בביולוגיה יותר מדי , עוד הוא טוען כי הומוסקסואליות זה תוצאה של העידן שלנו, ויוצא בהצהרות לא נכונות לגבי היקף תופעת ההומוסקסאליות. בתגובה, סטלה עמר משיבה לו כי הומוסקסואליות קיימת ביוון, וברומא, ואפילו בתורה ואין כל קשר בין התופעה לבין המצב כיום, שכן היא תופעה קדומה יותר.

צפו בקטע המלא לראשונה!

נירו מוסיף ואומר "אני חושב שהפסיכולוגיה היא גורם משמעותי בהתפתחות שלנו. זה יסבך את הילד אם יהיה לו שני אבות". הדוגמן סתיו סטרשקו שואל את נירו מה הוא לא יוכל לתת לילדים שלו כשיהיו לו. ונירו עונה לו: "חום ורגישות ואינטואיציה נשית". בתגובה סטרשקו אומר שהוא יוכל לתת את זה ושיש לו יותר אינטואיציה נשית מכל אישה אחרת. "אתה לא תוכל" נירו אומר לו "אהבה הומוסקסואלית היא הרבה פחות יציבה". סתיו יוצא נסער מהשיחה.

לוי הוסיף וטען כי "ילדים להורים הומוסקסואלים יסבלו במסגרות החינוכיות מילדים אחרים כי זו לא המשפחה הנורמטיבית כמו לשאר הילדים, אהבה כזו היא מנוגדת לחוקי הטבע". במילים אחרות, נירו לוי טוען כי חייב שלכל ילד שתהיה אמא, אישה, בחורה ומבחינתו כל הזמן הוא לא איפשר בכוונה לגברים להביא ילדים, ושהוא נגד הורים חד מיניים כמו הפונדקאות, מבחינתו ילדים להורים הומוסקסואלים יגדלו ולא תהיה להם יציבות, ואולי תהיה להם בעיה בראש. הוא מוסיף ושואל "מה יקרה אם ההורים יפרדו ויתחילו לשגע את הילדים".

לוי מוסיף וטוען כי שהומואיות היא תוצאה של הדור של היום וכל ההומואים הפכו לכאלו בגלל בעיות בבית או הורים הומואים, וזו הסיבה שצריך לעצור את זה. כשסתיו סטרשקו מתערב, ואומר לנירו שהוא ירצה לגדל ילד עם הבן זוג שלו בעתיד נירו אמר לו שבכלל הוא בטוח שהוא עוד יתאהב באישה בעוד חמש שנים, ושהוא יביא עם אישה, סטרשקו בתגובה מתקומם ומתעצבן מאוד, וסטלה עמר מגינה עליו: "הוא יהיה אמא מהממת".

safe_image

לוי לא חוסך במילים ואמר "כי כשיש הורים הומוסקסואלים מתוסבכים, יוצאים להם ילדים רוצחים, קרימנליים, גנבים, והכל בגלל הורים כאלו" , "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה", בתגובה איציק זוהר אומר לנירו לוי "אבל האבות האלו (ההומואים) לא אכלו בוסר", בתגובה עונה לו נירו, "אכלו בטח שאכלו בוסר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן