אריאנה מלמד יוצאת כנגד המוזיקה המזרחית, ובתגובה נתקפת על ידי השדרן אליקו

6

אריאנה מלמד, אולי אחת הדיירות היותר בולטות בעונת ה- VIP הנוכחית של "האח הגדול" ממשיכה לספק סנסציות לכולנו, והפעם כשהיא יוצאת נחרצות כנגד המוזיקה המזרחית והים תיכונית.

לפני מספר ימים התבטאה אריאנה מלמד נגד המוזיקה המזרחית והים תיכונית, ובחרה לגדף את מוזיקה זו, תוך כדי שהיא קוראת לה בכינויים כמו "מוזיקה חסרת תרבות", "מוזיקה נחותה ביותר".

להלן חלק מדבריה של אריאנה מלמד, כפי ששודרו בערוץ הלייב של האח הגדול:

"יש לי אנטי מסויים על אייל גולן, אבל אתה יודע, שרית חדד, 'יאללה לך הביתה מוטי', שיר גדול, מה זה שירה אדירה….. מה זאת אומרת, צריך ללמוד את זה באוניברסיטאות", פירטה מלמד למושיק עפיה בזמן שהיו בחצר. " שיר עם מילים מאוד נמוכות, מאוד קליט, מאוד אפקטיבי, עושה לי שמח בלב. אני לא מתייחסת אליו כאל דבר איכותי אתה מבין, כי זה לא. זה מילים נמוכות, בשפה באמת דלה מאוד מאוד וזה חמוד נורא…. מה העניין, זה חמוד זה כמו דשא סינתטי, אמנות זה לא. זה לא דשא, זה רק נראה ככה. העובדה שיש שם מילים ולחן, ולשרית חדד יש קול של זמירה, זה לא הופך את זה לאמנות. "יאללה לך הבייתה מוטי שלום ותודה", ואפילו החרוזים לא טובים, "אם תקרא לי מלמטה אקרא למשטרה", זה לא שייך לאיכות, וזה בטוח הצליח הרבה יותר מחיים פנקס, אז מה? זה אומר שחיים פנקס יותר טוב משרית חדד? זין! הפוך, הפוך. אני לא מתעלמת מהצלחה, שאפו על ההצלחה, כפרה על ההצלחה, אבל הצלחה היא לא ארובה לאיכות. נקודה.

ככשמע השדרן אליקו את דבריה של אריאנה מלמד, הוא החליט להגיב בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, כך פירסם אמש השדרן:

ללא שם

"אריאנה היקרה חבל שאת בוחרת להתבטא כך ״ המוסיקה המזרחית והחפלות זה דשא סינטטי ולא אומנות״ אני מאחל לך בריאות קודם כל אבל הלווואי שידיחו אותך וכמה שמהר את לצערי אדם אטום מריר כעוס וחסר כבוד לאחר המוסיקה שלנו היא נהדרת ים קהל מקסים כן אותו קהל שבעזרת השם יעיף אותך מהבית ומהר ,גם אבא שלי ז״ ל היה נכה כל חייו אבל ידע לכבד את כולם וחייך גם שהיה קשה וכך גם אני חונכתי חבל לי שאת בוחרת להתנהל ככה בבית האח הגדול
כל החיים בחרת ללכלך על התכנית הזו ובסוף גם נכנעת לכסף !!!! כנראה שגם לך אין תרבות !!!!".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן