הישרדות VIP יוצאת לדרך – הרשימה הכמעט הסופית של המתמודדים

הצילומים לעונה החדשה של הישרדות VIP עומדים לצאת לדרך במהלך החודש הקרוב. וצפויים להימשך קצת יותר מחודש, במסגרתם יעברו המתמודדים תנאי הישרדות קשים, הכל בדרך אל הפרס של המקום הראשון!

נדמה שהישרדות לא הולכת לרדת מהמסך של כולנו בזמן הקרוב, התכנית המצליחה אשר במסגרתה צולמו כבר שש עונות עד כה, צפויה לחזור בקרוב למסך של כולנו אך הפעם בגרסת VIP.

אחרי שחשפנו כאן בפורטל כי לי לוי תשתף בעונת ה- VIP הקרובה של הישרדות, מסתבר כי רוסלנה רודינה, שחזרה לא מזמן מחופשת לידה, תעלה גם היא על המטוס אל עבר הישרדות VIP. רוסלנה צפויה להשאיר את בבית את בן זוגה אייל גולן ואת בנם המשותף יאן גולן. יאן גולן הוא בנו השלישי של הזמר המפורסם אייל גולן.

8096_467972129893215_535242515_n

995790_636583426365417_835552482_n

משאירה את אייל גולן ובנם המשותף מאחור והולכת לנסות לשרוד, רוסלנה רודינה.

עונת הVIP של הישרדות צפויה להצטלם במרכז אמריקה, הונדרוס, בפרק זמן של מעט יותר מחודש ימים. כמובן שבמסגרת הצילומים אף אחד מהסלבס לא יוכל ליצור קשר כלשהו עם משפחתו או חבריו, אבל נראה כי ההצעות הכספיות השמנות תמורת השתתפותם של הסלבס בעונת ה VIP עשו את שלהם והיו שוות עבור כל הסלבס בניתוק מהמשפחה והחברים.

225846
לי לוי. משתתפת בעונת ה VIP הקרובה. צילום: יח"צ

בשונה מעונות קודמות ששודרו בערוץ 10, עונת ה VIP הקרובה צפויה להיות משודרת במסגרתי שידורי "רשת", ערוץ 2. וזאת לאחר קרב משפטי ארוך של למעלה משנתיים, במסגרתו הוכרע סופית כי הפורמט ישודר מעתה בערוץ השני.

להזכירכם, אל הגמר של עונת ה VIP האחרונה העפילו ענת הראל, איתי שגב, ואנה ארונוב. כאשר אנה ארונוב הודחה בשלב ה-SMSים מהצופים, ובסופו של דבר ניצח השחקן איתי שגב שגרף אל כיסו לא פחות ממיליון שקלים חדשים.

עוד שם שמצטרף לריאליטי הוא המעצב מושיק גלאמין שעלה לכותרות במערכת הבחירות האחרונה לאחר שצילם סרטון עם שרה וביבי נתניהו והפך לשיחת היום.

1859152-5

צוות הפורטל כבר קוסס ציפורניים לגלות מי השורד ה- VIP שהולך לצאת עשיר בעונה הנוכחית!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן