לאחר דחיית החתונה: טהוניה רובל לא מפסיקה לבלות

חודש בלבד לפני החתונה, הדוגמנית טהוניה רובל ומישל מרסייה החליטו על דחייתה, ואליהם מיד הצטרפו לטרנד הביטולים גם אסף אטדגי וארוסתו שנפרדו לחלוטין. מאז ההצהרה על הדחייה, נדמה כי טהוניה לא מפספסת אף רגע כדי לצאת לבלות, בלי בעלה לעתיד כמובן.

ילח

אחרי שהשניים ניהלו מערכת יחסים ארוכה, נפרדנו לכשניים וחצי והחליטו בכל זאת לחזור אחד לזרועות השנייה, נדמה היה שהפעם זה לתמיד (וכך גם טהוניה מסרה לתקשורת). כל מדורי הרכילות כבר הבריקו את עדשות המצלמות לקראת החתונה המדוברת, ורגע לפני, טהוניה רובל ומישל מרסייה הודיעו שהם דוחים את החתונה לתאריך לא ידוע. מאז ההצהרה שהתפשטה מאוד מהר בתחומי התעשייה, ביומיים האחרונים טהוניה לא מבזבזת אף רגע ומנצלת כל הזדמנות לבלות.

לחך
טהוניה ומישל, מתוך חשבון האינסטגרם של טהוניה: "True love".

ביום שלישי הגיעה טהוניה חגיגית ולבושה בלבן לאירוע השקה שהתקיים בקניון הגדול שבפתח תקווה. במהלך ההשקה, המאורסת חייכה ושידרה עסקים כרגיל ואף השבה את תשומת הלב לכך שהיא עדיין עונדת את טבעת האירוסין, אך נדמה היה שהיא בסך הכל ניסתה להרגיע את הרוחות ולשמוע על הדברים בינה לבין מישל, בלי לערב את כלי התקשורת, בזמן שהשניים לא יודעים מתי הם מתכוונים לחדש את מועד החתונה.

unnamed-103
צילום: אור גפן

אתמול היא נסעה עד לבית שמש כדי לשבת עם חברותיה הטובות בבית קפה, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אין כמו בבית כאן הכל נכון ואמיתי עם החברות הכי הכי הכי הכי בעולם". תגידו, רק אנחנו הרגשנו את העקיצה עדינה שמכוונת לארוס בהמתנה שלה?

יחחךיך

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן