צפו: פליטת הפה של בוני גינצבורג על כניסתו של איציק זוהר ל"האח הגדול" VIP

954215-18

אתמול, אחרי שנודע שמכבי תל-אביב והפועל באר שבע העפילו לגמר גביע המדינה, לפרשנים של המשחק בערוץ 5 היתה פליטה מעניינת שנוגעת לבית המעניין במדינה. צפו בקטע.

חדשות מצוינות לאוהדי מכבי תל-אביב והפועל באר שבע בכדורגל שהעפילו אתמול לגמר גביע המדינה, אבל מה שיותר עניין את אוהדי "האח הגדול" אולי, היתה דווקא פליטת הפה של בוני גינצבורג לעמיתו לפרשנות, איציק זוהר, שמצביעה על כך שאיציק זוהר כנראה כבר לא יפרשן את גמר גביע המדינה שצפוי להיערך ב-20.5, כשזוהר יהיה סגור בבית "האח הגדול" VIP.

777

אתמול במהלך השידור בין המשחק של הפועל באר שבע מול הפועל עפולה ובין המשחק של מכבי תל אביב מול אחי נצרת, בוני גינצבורג פנה לצופים והציג בפניהם חידה הקשורה לגביע המדינה וביקש מהם לסמס את התשובה, איציק זוהר הסתלבט על בוני בכמעט-ספוילר עם התשובה הנכונה ושאל אותו: "אני עכשיו יכול להגיד?"

גינצבורג לא נשאר חייב ועשה לזוהר ספוילר מסוג אחר לחלוטין וחשף איפה זוהר עשוי להסתגר בעוד שבוע וחצי מהיום. "אתה עכשיו, אסור לך להגיד. אתה לא באירוע הזה שמצלמים אותך כל הזמן, תרגיע עכשיו", אמר לו ורמז לגבי כניסתו הצפויה לבית "האח הגדול" VIP.

זוהר כמעט היה מופתע מהיציאה, אבל מיהר להעביר אותה מתחת לרדאר כשענה לגינצבורג "ששש…" ועשה לו תנועות של "דיבורים דיבורים".

צפו בפליטת הפה של בוני גינצבורג: 

https://www.youtube.com/watch?v=O6mIgHzHeR8

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן