אבא של אייל גולן נכנס לכלא לשנתיים ויפצה את הנערות

דני ביטון, אביו של אייל גולן, התייצב היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב וקיבל את גזר הדין שהוכרע בהתאם להרשעתו על  עבירות מִין, שידול לזְנוּת ושיבוש הליכי משפט. 

היום (רביעי) בית המשפט המחוזי בתל אביב הגיע להכרעה וקיבל את גזר הדין להרשעתו על ביצוע מספר עבירות מִין, שידול קטינות ושיבוש הליכי משפט. בית המשפט המחוזי קבע כי ביטון ייכנס לבית הכלא לתקופת מאסר של כשנתיים, וייאלץ לפצות כל אחת מהנערות שהיו מעורבות בפרשה בסכום לא מבוטל של כ-50 אלף שקלים.

פרשת "הזמר המפורסם", או זו המוכרת יותר במשטרה כ"משחקי חברה", מגיעה לקיצה. בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום שנתיים מאסר על אביו של אייל גולן, דני ביטון, שהורשע בשורת עבירות מִין בשלוש נשים.

במסגרת הסדר הטיעון בו הורשע, הודה בשידול לזְנוּת, ניצול קטינים לזְנוּת, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. ביטון בן ה-65 חתם על הסדר טיעון עם הפרקליטות, לפיו הוא הורשע בשורת עבירות מִין בשלוש נשים, שתי קטינות ובגירה אחת. בכתב האישום שהוגש תואר כיצד ביטון פעל באופן שיטתי, במסגרתו נהג להיפגש עם מעריצות צעירות של גולן, בגילאים 15-20, בהופעות של הזמר ובתוכניות הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך" ו"הכוכב הבא". הוא הואשם כי הציג את עצמו כאביו של גולן ותמרן את הנערות באמצעות הבטחות להימצא בקרבת בנו.

1587918-18

כזכור, במקרה של בנו, אייל גולן, הפרשה הסתיימה ללא כתב אישום נגדו, ולאחר בחינת התיק הוחלט על גניזתו בשל חוסר ראיות מספיקות.

864

ביטון צפוי להתחיל לרצות את מאסרו ב-14 ביוני, זאת למרות בקשה לעיכוב ביצוע המאסר בחודשיים בבקשה שהגישה ההגנה, אך המדינה מתנגדת לכך. בנוסף, נגזר על ביטון לפצות כל אחת משלוש הנשים ב-50 אלף שקלים.

171

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן