שלומית מלכה כובשת יעד חדש

הדוגמנית הצעירה והבינלאומית בת ה-21 שפרצה את דרכה ונכנסה ישר למים העמוקים בביצה המבעבעת של תעשיית הדוגמנות, ממשיכה לקטוף הישגים ושערים בינלאומיים. הפעם: המגזין היוקרתי "גלאמור".

shloppy_1_g

שלומית מלכה, הצעירה התל אביבית בת ה-21 אמנם פרצה לחיינו רק לאחרונה, אך כבר מגיל 17 היא נכנסה לעולם הדוגמנות ולא נראה שהיא מתכוונת לעזוב את התחום בקרוב. במהלך ארבע השנים בהן היא בונה את הקריירה, היא כבר הצטלמה להמון הפקות אופנה ושערים למגזינים גדולים בעולם (למשל: "elle" ו-"Glamor") ולאחר שנתיים בלבד בתחום, בגיל 19 בלבד, דורגה מלכה במקום השביעי ברשימת הדוגמניות המרוויחות של מגזין פורבס.

1261990-5

מאז הספיקה שלומית לקטוף לא מעט קמפיינים בינלאומיים יוקרתיים, למשל: "ראלף לורן", "מולר", "שוורצקוף", "BEBE", ועכשיו היא גם הפרזנטורית של חברת "אינטימיסי" – אותה החברה שמלכה לבושה בבגדיה בעודה מתנוססת על השער של מגזין "גלאמור" היוקרתי.

1860509-54

כמובן שבתור דוגמנית בינלאומית מצליחה, מלכה מאובזרת ברשימת אקסים מרשימה וחטובה כמו השחקן והדוגמן עומר דרור, אדם טל שהוא בן למשפחת פשע מוכרת ששינה את שמו וניקה את עברו, ואפילו אחיה של בר רפאלי – דור רפאלי, זכה לשמועות על מערכת יחסים עם הבינלאומית. כיום, כידוע, שלומית נמצאת בזוגיות עם יהודה לוי והשניים אף הספיקו לבלות חופשה רומנטית יחד בלונדון.

1850987-5

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן