אוריאל יקותיאל מככב לצד בר רפאלי בפרסומת חדשה

uriel

הראשון לנצל את דקות התהילה של "המירוץ המיליון" ותרגומן לכסף, פלוס יום שלם של בילוי צמוד עם בר רפאלי, הוא המתמודד האהוד אוריאל יקותיאל. זה אולי יהיה שוקינג בשבילכם, אבל בכלל מדובר בפרסומת הראשונה שלו. 

זה נראה כאילו הוא כבר מזמן נועד לככב כך על מסך הטלוויזיה שלנו, אבל מסתבר שאוריאל יקותיאל מהצמד טום ואוריאל אה לה "המירוץ למיליון" קוטף רק עכשיו קמפיין טלוויזיוני ראשון, ומככב בפרסומת חדשה ל"קרולינה למקה". רגע, זה לא הדובדבן שבקצפת. באופן טבעי, כשאתה מככב בפרסומת למותג משקפי השמש, אל תתפלא שאתה מבלה יום שלם צמוד לבר רפאלי.

https://www.youtube.com/watch?v=bodorzxTMKU

יקותיאל, שנבחר לככב בקמפיין כבר לפני שלושה חודשים, היה למעשה הראשון מבין משתתפי "המירוץ למיליון" לקטוף קמפיין פרסומי. זמן קצר אחריו נבחרו וובה ואלה לככב בקמפיינים פרסומיים לשוקולד בטלוויזיה וברדיו לקול ישראל ברוסית. ממותג המשקפיים פנו אל הרקדן ויוצא הריאליטי והוא שמח לשתף פעולה עם בר. לצורך בימוי הכוריאוגרפיה, שהיא הכי אוריאליקותיאלית שיש, צירף יקותיאל את הכוריאוגרף הצמוד שלו, אריאל מקובר, לצוות ההפקה. השניים עבדו יחד בעבר בהפקות קליפים להרכב TYP ולליין המסיבות הגאות "אריסה".

74be1_4
מתוך צילומי הפרסומת. צילום: רפי דלויה

 

קרולינה-למקה-ברלין-צילומי-קמפיין-קיץ-2015-צילום-carolinalemkeberlin@izak-_2
על הסט עם בר. צילום: עידו איז'ק

 

השניים הצטלמו יחד לפרסומת שעלתה אתמול (שני) בטלוויזיה, על רקע הלהיט הענק All About The Bass של מייגן טריינור. במהלך העבודה על סט הצילומים נרשמו אנרגיות של כיף ויצירתיות, וכימיה טובה בין בר ואוריאל, כך על פי מקור בהפקה.

צפו: מאחורי הקלעים של הפרסומת

אוריאל עצמו בהחלט מתרגש מההופעה הטלוויזיונית לצד בר בפרסומת, ומסר בתגובה: "כיף גדול לראות את עצמך בפרסומת בטלוויזיה. אני ממש גאה ושמח. הפרסומת מעלפת בעיני אני חושב שזה יצא מהמם". האמת? גם אנחנו. ביג לייק.

74be1_6
צילום: רפי דלויה

צילום תמונת כותרת: עידו איז'ק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן