הבת של קורט קוביין: "אני שונאת את נירוונה"

פרנסיס בין קוביין היא הבת של קורט קוביין, סולן וגיטריסט הלהקה "נירוונה" שהפכה לאחת הלהקות החשובות בשנות ה-90. היום, היא מדברת על השנאה שלה כלפי הלהקה וכלפי הבחירה של אביה להתאבד ולנטוש את המשפחה: "אני שונאת את נירוונה, אבא שלי לא גיבור".

Frances-Bean-Cobain-biography

עבור פרנסיס בין קוביין, הבת של קורט קוביין, טעם מוזיקלי גובר על DNA. מסתבר שהיא לא אוהבת את הלהקה הכל כך גדולה של אבא שלה, "נירוונה", והרגשות שלה כלפי אבא שלה הם לא יותר חיוביים.
פרנסיס מספרת למגזין אמריקני כי היא לא כל כך מעריצה את הלהקה הישנה שלו, אלא שהיא מעדיפה את Mercury Rev, Oasis, Brian Jonestown Massacre, ועוד.

Frances-Bean-Cobain-9

פרנסס בין קוביין (שהקשר בינה לבין אביה הוא השם בלבד), מדברת על השיר "Dumb" ומתארת אותו כ-"גרסה מופשטת לתפיסתו של קורט כלפי עצמו – עם סמים, בלי סמים, התחושה שלא מספיק לו להיות 'קולו של דור שלם' ", כפי שכונה בזמנו. היא אומרת שהיא בוכה בכל פעם שהיא שומעת את השיר הזה.

FB1 23740

פרנסיס בין קוביין כיום כבר בחורה בת 22, ונשמע שהיא עדיין כועסת על התאבדותו של אביה. היא מציינת שהיא מבינה את המוזיקה שלו שנוצרה בהשראת דור שלם, אבל מוסיפה שמלבד זאת, "הוא הוא פשוט היה עוד אחד שנטש את משפחתו בדרך הכי נוראית שאפשר".

new-pictures-of-frances-bean-cobain-1451

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן