התערבות? רמאות? האם ההפקה עזרה ליוכי ולינור בחצי הגמר של המירוץ למיליון?

maxresdefault (2)
אלפי תגובות זעומות של צופים שמרגישים שמסתירים מהם פרטים שמקשים לסמוך על הפקת "המירוץ למיליון" אז פורטל עומרי חיון יצא לברר ולסכם את הטוקבקים וההצעות שלכם – אם כל אחד יתרום שקל אלה וובה יקבלו מיליון? האם ההפקה עזרה ליוכי ולינור? וגם תגובתם של הבנות לסערה.

בעמוד הפייסבוק של הפורטל וגם בעמוד הפייסבוק של המירוץ למיליון נכתבו אלפי טוקבקים המספרים על רמאות בחצי הגמר של העונה הרביעית ב"מירוץ למיליון" מערכת פורטל עומרי חיון נתקלה בטוקבקים מכל הסוגים… איך הגיוני שהבנות יוכי ולינור עקפו את אלה וובה למרות שהן איבדו את הארנק שלהם? מי הם נהגי המוניות שהסכימו לקחת אותם בחינם?

12
123
12345

אז האם הייתה באמת רמאות בחצי הגמר הנצפה של המירוץ למיליון? שאלנו את יוכי ולינור
11083832_831219046950731_8553926038140830666_n

יוכי ההפקה עזרה לכם?
"הארנק היה בכיס מפני שהייתי צריכה לשלם לנהג, בגלל שלמעיל שלי לא היה רוכסן – הארנק נפל. במצב אחר במשחק ליני ואני היינו מתחילות בהאשמות הדדיות ואולי אפילו נגררות למריבה, כאן הבנו שאם לא נתעשת מהר, נאבד את כרטיס הכניסה שלנו לגמר הגדול."

עדין לא היה לכם כסף איך נהגים הסכימו לעצור לכם?
ניסינו לעצור הרבה מאוד מוניות, דבר שהצופים לא ראו בבית ונתקלנו בהמון סירובים. היה אפילו נהג שצחק עלינו וטען שהוא לא נוסע על מים. היו מקרים שהתייאשנו אבל המשכנו להאמין שבסוף נצליח לשכנע את אחד הנהגים, וזה עבד לנו. ההפקה לא עזרה לנו בכלל, אבל עם חיוך נכון וגישה נבונה, הצלחנו, קל זה לא היה ואם לומר את האמת זאת הייתה המשימה הכי קשה בכל המירוץ הזה. אמונה זה הדבר היחיד שמניע אותך – תאמין, תרצה, וזה יקרה. בכל דבר בחיים!"

לינור אז אלוהים איתכם?
"האמונה שלנו והאופטימיות שלנו גרמה לנו לא להתייאש, רק אם היה אפשר לראות את כל המוניות שניסינו לעצור אז היו מבינים, תאמינו לנו זה באמת לא היה קל!
אבל מי שמאמין לא מוותר."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן